BŁOTNIK KROSS HARRIER

BŁOTNIK KROSS HARRIER

Dostępne warianty:

Kolor:
Biały Czarny Grafitowy
Rozmiar:
24"-29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

('Opis: ', 'Zaawansowany zestaw lekkich błotników przeznaczonych do szybkiego montażu i demontażu za pomocą specjalnych adapterów zaspokoi najbardziej wymagające potrzeby ekstremalnej jazdy w trudnym terenie. Specjalny profil o oryginalnej optyce, zaprojektowany specjalnie dla nowej generacji rowerów z amortyzowanymi widelcami. Błotnik podczas jazdy skręca wraz z kołem, cały czas znajdując się w niewielkiej odległości od opony zapewniając optymalną ochronę podczas jazdy w każdym terenie. Specjalna widełkowa konstrukcja i wykorzystanie podwójnego przegubu w tylnym błotniku umożliwia idealne dopasowanie błotnika do ergonomii ramy i koła. MATERIAŁ: tworzywo sztuczne ROZMIAR KOŁA: 24”- 29” MOCOWANIE: przedni za pomocą adaptera SPEEDclick do widelca, tylny za pomocą adaptera SPEEDstrap do sztycy siodła MAKSYMALNA ŚREDNICA SZTYCY: uni WAGA: 365 g')

Dane techniczne

Podstawowe dane

  • Producent: Kross
  • Rozmiar ramy:
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Stan: Nowy
  • Rocznik:
  • Typ Roweru:

BŁOTNIK KROSS HARRIER

Special Price 70,39 zł

-12,0%
Oszczędzasz 9,60 zł Poprzednio 79,99 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

12034

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.