BŁOTNIK KROSS MERLIN

BŁOTNIK KROSS MERLIN

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

('Opis: ', 'Zestaw błotników przeznaczonych do rowerów o wąskim profilu opony. Dla podniesienia komfortu błotniki wyposażone są w nowoczesny system montażowy za pomocą stalowych drutów, które nadają im niezwykłą stabilność podczas jazdy. Pewne punkty montażu sprawiają, że raz założony przestaje być zmartwieniem. Idealny dla tych, którzy jada do pracy w porannym słońcu a wracają w deszczu. MATERIAŁ: tworzywo sztuczne ROZMIAR KOŁA: 28” SZEROKOŚĆ OPON: 32-46 mm MOCOWANIE: przedni za pomocą przusuwanego adaptera do podkowy przedniego amortyzatora lub do klasycznego widelca, tylny za pomocą adaptera do ramy oraz obejmy do rury podsiodłowej o maksymalnej średnicy 40 mm. Waga: 430g')

Dane techniczne

Podstawowe dane

  • Producent: Kross
  • Rozmiar ramy:
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Stan: Nowy
  • Rocznik:
  • Typ Roweru:

BŁOTNIK KROSS MERLIN

Special Price 47,99 zł

-20,0%
Oszczędzasz 12,00 zł Poprzednio 59,99 zł

Dostępność: Niedostępny Brak w magazynie.

12036

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.