BIDON KROSS FLOAT 750

BIDON KROSS FLOAT 750

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

('Opis: ', 'Bardzo wygodny w użyciu bidon rowerowy Kross Float 750. Dzięki łatwemu do ściskania tworzywu zapewnia dobry dostęp do płynu do ostatniej kropli. Duży otwór gwarantuje wygodę napełniania. Przykręcana pokrywka z komfortowym ustnikiem zapewnia izolację płynu oraz wygodę w użytkowaniu. Materiał: nietoksyczne tworzywo sztuczne Pojemność: 750 ml Waga: 91 g')

Dane techniczne

Podstawowe dane

  • Producent: Kross
  • Rozmiar ramy:
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Stan: Nowy
  • Rocznik:
  • Typ Roweru:

BIDON KROSS FLOAT 750

Special Price 14,39 zł

-20,0%
Oszczędzasz 3,60 zł Poprzednio 17,99 zł

Dostępność: Niedostępny Brak w magazynie.

12021

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.