CUBE ACCESS WS EAZ 2020

CUBE ACCESS WS EAZ 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Znasz powiedzenie "moc jest niczym bez kontroli”? Wzięliśmy to sobie do serca, gdy projektowaliśmy Access WS EAZ. Właśnie dlatego jest wyposażony w mocne, łatwe do kontrolowania hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro i przyczepne, lekko toczące się opony Schwalbe Smart Sam - dzięki czemu masz gwarancję bezpiecznego hamowania w każdych warunkach pogodowych. Tak właśnie wygląda dbałość o szczegóły, którą wkładamy w każdy z naszych rowerów. Początkowo możesz nie zauważyć funkcji, takich jak wewnętrzne prowadzenie kabli, ale będziesz zadowolona, ponieważ takie rozwiązanie płynnie zmieniać biegi przy absolutnym minimum serwisowania. Lekko obniżyliśmy górną rurę, aby uzyskać większy prześwit. Zamontowaliśmy też ukryte mocowania bagażnika i błotników, aby zwiększyć wszechstronność. Podobnie jak we wszystkich modelach WS, nasi projektanci wybrali punkty kontaktowe dla najlepszego komfortu przez cały dzień, podczas gdy system Size Split oznacza, że każda rowerzystka znajdzie dla siebie idealne dopasowanie. Dodaj widelec amortyzowany Suntour i niezawodną przekładnię Shimano, a wszystko to stanowi przepis na radość z każdej jazdy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCT Disc, 100mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TY700-TS6, Dual Pull, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M360, 8-Speed
  • Hamulce przód: Tektro HD-M275, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Hamulec tył: Tektro HD-M275, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SL-M315, Rapidfire-Plus
  • Korby: Shimano FC-TY501, 42x34x24T, 170mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC CU8.3
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200, 12-32T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH863, Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite WS
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE HPP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 / 29 cali
  • Piasta Przód: CUBE Disc Hub, 6-Bolt
  • Piasta tył: CUBE Disc Hub, 6-Bolt
  • Obręcze: CUBE SD20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.1

CUBE ACCESS WS EAZ 2020

Special Price 1 699,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 299,85 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30029

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.