CUBE ACCESS WS EXC 2020

CUBE ACCESS WS EXC 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Jeśli szukasz odpowiedniej kombinacji komfortu i wydajności, Access WS Exc będzie Ci pasował znakomicie. Wyposażona w naszą cenioną ramę Access - z systemem Size Split, dzięki czemu każda rowerzystka znajdzie dla niej idealne dopasowanie - oferuje również duży wachlarz elementów wybranych pod względem wydajności, łatwości użytkowania i niezawodności. Na przykład amortyzowany widelec Suntour nie tylko poprawia komfort i kontrolę, ale ma także zdalną blokadę umożliwiającą bezproblemowe wspinanie się. Szerokozakresowa, 24-biegowe przełożenie Shimano gwarantuje, że odpowiednie ustawienie masz zawsze w zasięgu dłoni, a hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano zapewniają pełną kontrolę, bez względu na pogodę. Nasza geometria Compact Agile Ride została zaprojektowana tak, aby Twój Access WS Exc był zwrotny i budził pewność siebie. Oczywiście wszystkie punkty kontaktowe są zaprojektowane dla Pań, aby zapewnić jak najlepsze dopasowanie i całodzienny komfort. Chcemy wierzyć, że pomyśleliśmy o wszystkim, abyś mogła po prostu skoncentrować się na jeździe.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM RL Disc, 100mm, Remote Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-M310, Dual Pull, 31.8mm
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M360, 8-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Dźwignia hamulca: Shimano BR-MT200
  • Manetki: Shimano SL-M315, Rapidfire-Plus
  • Korby: Shimano FC-TX801, 42x32x22T, 170mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC CU8.3
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG318, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH863, Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite WS
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE HPP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: CUBE Disc Hub, 6-Bolt
  • Piasta tył: CUBE Disc Hub, 6-Bolt
  • Obręcze: CUBE SD20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.1

CUBE ACCESS WS EXC 2020

Special Price 1 954,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 344,85 zł Poprzednio 2 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30035

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.