Kup ten rower 5% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

CUBE ACID 200 2020

CUBE ACID 200 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Z wiekiem dzieci stają się bardziej zuchwałe - to część naturalnego procesu dorastania. A jeśli chodzi jazdę, oznacza to, że będą potrzebować roweru, który sprosta zadaniu. Acid / Access 200 to w każdym calu mniejsza wersja swojego dorosłego odpowiednika, od starannie skonstruowanej ramy, przez 7-biegowe przełożenie i potężne, łatwe w kontroli hamulce. Rama z aluminium 6061, poddana obróbce cieplnej, ma tę samą jakość i trwałość, co w naszych pełnowymiarowych rowerach górskich, ale jest również tak lekka, jak to możliwe przy zachowaniu wytrzymałości. Ponieważ wiemy, że wypadki mogą zdarzyć się, gdy dzieci przekraczają swoje granice, sprawiliśmy, że mocowanie przerzutki można łatwo wymienić, aby wypadek nie oznaczał spisania ramy na straty. Detale, takie jak dźwignie hamulca i korby ze stopów, są specjalnie zaprojektowane dla małych ciał, dzięki czemu pasują idealnie i łatwo działają. Hamulec przedni ma nawet modulator mocy, co zmniejsza ryzyko, że zbyt gwałtowne hamowanie skończy się płaczem A kiedy wspinaczka zacznie stawać się zbyt stroma, duże 34-zębowe koło przełożenia pomoże zmęczonym nogom. Podsumowując, jest to idealne wprowadzenie do zabawy w terenie z mamą i tatą.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy: Uniwersalny
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Rigid Hi-Ten fork
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano RD-TY300, 7-Speed
  • Hamulce przód: Alloy V-Brake with Powermodulator
  • Hamulec tył: Alloy V-Brake with Powermodulator
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SL-RS45, Revo Shift
  • Korby: Samox, 36T, 127mm with Chainguard, Alu
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC HV500
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace MFM300.7, 13-34T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Alu Lite, 560mm
  • Mostek: CUBE Alu Lite
  • Sztyca: CUBE Alu Lite
  • Stery: CUBE A-Headset
  • Siodło: CUBE Kid
  • Chwyty: Velo
  • Pedały: CUBE Kid

Koła

  • Wielkość koła: 20 cali
  • Piasta Przód: CUBE Aluminium
  • Piasta tył: CUBE Aluminium
  • Obręcze: Aluminium
  • Opony: CUBE IMPAC Smartpac

CUBE ACID 200 2020

1 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30060

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.