CUBE ACID HYBRID ONE 400 2019

CUBE ACID HYBRID ONE 400 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
17" 19" 21"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Acid Hybrid ONE łączy w sobie to, co najlepsze z obu światów: wytrzymałość roweru górskiego, który wszędzie dotrze i wygodną wszechstronność roweru turystycznego. To elegancka, łatwa w obsłudze hybryda dostępna również w wariancie trapezowym. Mocny i niezawodny silnik i akumulator Bosch Active Line Plus znajduje się na specjalnie zaprojektowanej aluminiowej ramie i zapewnia równomierne i ciche wsparcie dla twojego pedałowania. Płynnie działająca 9-biegowa grupa osprzętu Shimano pozwoli ci znaleźć bieg odpowiedni na każdą sytuację, a mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 zapewniają bezpieczną kontrolę prędkości. Widelec amortyzowany Suntour, szerokie i przyczepne opony Schwalbe zapewniają wygodę i panowanie nad sytuacją. Od miejskich ulic, poprzez codzienne dojazdy do pracy, a na weekendowych przygodach w terenie kończąc ? Acid Hybrid ONE będzie idealnym, wszechstronnym towarzyszem.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Podstawowe dane

  • Producent: Cube
  • Rozmiar ramy:
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Stan: Nowy
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Elektryczne

Rama

  • Kolor: Szary
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM ATB Coil, 100mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M2000-SGS, 9-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SL-M2000, Rapidfire-Plus
  • Korby: FSA CK-602, 38T, 175mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC X9
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 30.9mm
  • Stery: FSA Orbit 1.5B ZS-R, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • Siodło: Natural Fit Active
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano HB-TX505, QR, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • Obręcze: CUBE ZX20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Rapid Rob, Active, 2.25

System

  • Silnik: Bosch Drive Unit Active Plus (50Nm) Cruise (250Watt)
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: Bosch Purion
  • Bateria: Bosch PowerPack 400
  • Napięcie: 36V
  • Mocowanie Silnika: Centralny

CUBE ACID HYBRID ONE 400 2019

Special Price 6 499,00 zł

-13,3%
Oszczędzasz 1 000,00 zł Poprzednio 7 499,00 zł

Dostępność: Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: Wysyłka 24h

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

8671

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.