CUBE AIM 2020

CUBE AIM 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z grubymi oponami, potrzebujesz roweru, na którym możesz polegać - towarzysza, który będzie przy tobie na każdym kamyku, skale i korzeniu, bez względu na to, dokąd zaprowadzi Cię Twoja ciekawość. Właśnie dlatego zaprojektowaliśmy Aim, wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie w budowaniu aluminiowych ram, aby stworzyć rower idealnie dopasowany do tego zadania. Zapewniamy komfortową jazdę i bezpieczne, intuicyjne prowadzenie dzięki naszej geometrii Agile Ride i lekkiej, wytrzymałej ramie z aluminium Lite. Montaż błotników lub bagażnika jest szybki i łatwy dzięki naszemu sprytnie schowanemu systemowi mocowania. Wewnętrzne prowadzenie kabli minimalizuje potrzebę serwisowania i uzupełnia czysty wygląd Aim. Oczywiście wybraliśmy niezawodne komponenty, abyś mógł jeździć, a nie majstrować przy regulacjach. Widelec Suntour zapewnia wygodę i kontrolę na nierównościach. Łatwo zmieniające się przełożeni Shimano daje pewność, że z łatwością pokonasz każde wzgórze, a potężne mechaniczne hamulce tarczowe Tektro oznaczają, że zawsze masz kontrolę. Rezultatem jest rower, który zainspiruje Cię do eksploracji, gdziekolwiek zaprowadzi Cię szlak. A dzięki naszemu systemowi Size Split z pewnością znajdziesz idealnie dopasowany model Aim.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCE, 100mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TY700-TS6, Downswing, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano RD-TX800, 8-Speed
  • Hamulce przód: Tektro MD-280, Mech. Disc Brake
  • Hamulec tył: Tektro MD-280, Mech. Disc Brake
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano ST-TX800, EZ Fire Plus
  • Korby: Shimano FC-TY501, 42x34x24T, 170mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC CU8.3
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200, 12-32T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH863, Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE PP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 / 29 cali
  • Piasta Przód: CUBE Alloy Light, 6-Bolt
  • Piasta tył: CUBE Alloy Light, 6-Bolt
  • Obręcze: CUBE SD20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.1

CUBE AIM 2020

Special Price 1 529,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 269,85 zł Poprzednio 1 799,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30063

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.