CUBE AIM ALLROAD 2019

CUBE AIM ALLROAD 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Niebieski Szary/Pomarańczowy
Rozmiar ramy:
14" / koło 27,5" 16" / koło 27,5" 17" / koło 29" 18" / koło 27,5" 19" / koło 29" 21" / koło 29" 23" / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Szukasz roweru do wszystkiego? Pozwól, że przedstawimy ci model Aim Allroad - wszechstronny all-rounder, który gładko wpasuje sie w twoje życie. Od weekendowych wypadów w teren, po codzienne dojazdy do pracy: tę kombinację wytrzymałości roweru górskiego i praktyczności roweru miejskiego trudno pobić. Montowane na zatrzaski błotniki, wbudowany system oświetlenia oraz nóżka produkcji CUBE są idealnym zestawem na miejskie drogi, podczas gdy amortyzowany widelec Suntour, szeroki zakres przełożeń oraz mocne mechaniczne hamulce tarczowe pozwolą ci kontynuować jazdę, gdy skończy się asfalt. W modelu 2019 nawet udoskonalilismy mocowanie bagaznika i błotników, żebyś z łatwością dorzucił niezbędny bagaż. Czy ten model to najlepsze połączenie dwóch światów? Naszym zdaniem tak. A dzięki systemowi Size Split każdy znajdzie ramę w odpowiednim dla siebie rozmiarze.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCE, 100mm
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 / 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano DH-3D32 Hub Dynamo
  • Piasta tył: Cube Alloy Light, 6-Bolt
  • Obręcze: CUBE SD20, 32H, DISC
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.1

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TY700-TS6, Downswing, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano RD-TX800, 8-Speed
  • Hamulce przód: Tektro MD-280, Mech. Disc Brake
  • Hamulec tył: Tektro MD-280, Mech. Disc Brake
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano ST-TX800, EZ Fire Plus
  • Korby: Shimano FC-TY501, 42x32x22T, 170mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC Z7
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200, 12-32T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE No.10 Semi-Integrated
  • Siodło: CUBE Active 1.1
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE PP MTB

CUBE AIM ALLROAD 2019

Special Price 1 919,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 479,80 zł Poprzednio 2 399,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9066

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.