CUBE AIM EX 2022

CUBE AIM EX 2022

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Całkiem nowy, przeprojektowany na rok 2022, Aim ma elegancki wygląd dzięki gładkiemu spawaniu rury czołowej i złącz rury podsiodłowej. Ma gwintowany suport i wewnętrzne prowadzenie kabli, co zapewnia długotrwałą bezawaryjność i ułatwia serwisowanie. Dodatkowo charakteryzuje się płaskim mocowaniem tarczy hamulcowej, połączonym z mocowaniem podpórki oraz zintegrowanymi punktami mocowania błotników i bagażnika ACID. Nowa geometria obejmuje obniżoną rurę główną, która zapewnia pewniejsze prowadzenie i dużo przestrzeni na szerokie, przyczepne i wygodne opony 2,25 cala. Poszerzyliśmy też zakres systemu SizeSplit, więc bez względu na wzrost znajdziesz dla siebie idealny rozmiar.

14" / 27.5 / XS

16" / 27.5 / S
18" / 29 / M
20" / 29 / L
22" / 29 / XL
24" / 29 / XXL

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2022
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM Disc, 100mm, Remote Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M5120-SGS, 10-Speed
  • Hamulce przód: Clarks Clout 1, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Hamulec tył: Clarks Clout 1, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Dźwignia hamulca: Clarks Clout 1
  • Manetki: Shimano Deore SL-M4100, Rapidfire-Plus
  • Korby: ACID MTB Alloy 32T
  • Suport: Thun Paso-ML, 73mm BSA
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace CSM52, 11-46T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH868, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2", Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite
  • Chwyty: ACID React
  • Pedały: CUBE PP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 / 29 cali
  • Piasta Przód: CUBE Alloy Light, QR, 6-Bolt
  • Piasta tył: CUBE Alloy Light, QR, 6-Bolt
  • Obręcze: CUBE ZX20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.25

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

CUBE AIM EX 2022

3 499,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

38587

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.