Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

CUBE AIM PRO 2020

CUBE AIM PRO 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Początkujący eksploratorze szlaków, Twoje poszukiwania dobiegły końca: Aim Pro jest niedrogim, wydajnym rowerem, którego potrzebujesz, aby zaspokoić swoją rosnącą pasję jazdy w terenie. Połączenie lekkiej, sztywnej i zwrotnej ramy z łatwymi w użyciu, niezawodnymi komponentami, w tym hydraulicznymi hamulcami tarczowymi Tektro i wygodnym amortyzowanym widelcem. Jest to idealny wybór do eksploracji w terenie, gdy opuścisz szosę. To że jest niedrogi, nie oznacza to, że nie zadbaliśmy o detale. Od wewnętrznego prowadzenia kabli dla czystego wyglądu i długotrwałej, płynnej, niezawodnej zmiany biegów przy minimalnym serwisowaniu, po ukryte mocowanie bagażnika i błotników w celu szybkiej i łatwej zmiany wyposażenia- każdy szczegół został zaprojektowany tak, aby Aim Pro był rowerem, z którym dobrze się żyje. Jak można się spodziewać, nasz system Size Split ułatwia znalezienie odpowiedniej kombinacji rozmiaru ramy i kół, pasującej do każdego rowerzysty. Rozpocznij przygodę!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCT Disc, 100mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TY700, Downswing, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M360-SGS, 8-Speed
  • Hamulce przód: Tektro HD-M275, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Hamulec tył: Tektro HD-M275, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SL-M315, Rapidfire-Plus
  • Korby: Shimano FC-TY501, 42x34x24T, 170mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC CU8.3
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200, 12-32T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH863, Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE PP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: CUBE Alloy Light, 6-Bolt
  • Piasta tył: CUBE Alloy Light, 6-Bolt
  • Obręcze: CUBE SD20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.1

CUBE AIM PRO 2020

1 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30066

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.