Kup ten rower 5% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

CUBE AIM RACE 2020

CUBE AIM RACE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Właśnie tu pojawia się Aim Race - dobrze wyposażony, łatwy w prowadzeniu i niezawodny towarzysz szlaku, który Cię nie zawiedzie, nawet gdy rosną twoje umiejętności i pewność siebie. Dzięki schludnemu, ukrytemu bagażnikowi i punktom montażowym błotników, można go również niezwykle łatwo przekształcić w rower na codzienne dojazdy do pracy lub dalekobieżne wyprawy. Lekka, mocna i wytrzymała rama z aluminium Lite korzysta z naszej geometrii Agile Ride, zapewniając idealne połączenie stabilności i żywiołowości. Dodaliśmy widelec amortyzowany Suntour ze zdalną blokadą, aby złagodzić wyboiste trasy, a silne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano dadzą Ci pewność, że pokonasz nawet strome zjazdy nie tracąc kontroli. Wewnętrzne prowadzenie okablowania oznacza, że płynnie zmieniające się biegi Shimano pozostaną na tym poziomie przy absolutnie minimalnym serwisowaniu, dzięki czemu możesz skoncentrować się na jeździe. Wszystko to uzupełnia nasz wszechstronny system Size Split dla idealnego dobrania rozmiaru. Na co jeszcze czekasz? Jedźmy!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM Disc, 100mm, Remote Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-M310, Top Swing, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M360-SGS, 8-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SL-M315, Rapidfire-Plus
  • Korby: Shimano FC-TX801, 42x32x22T, 170mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC CU8.3
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG318, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 660mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH863, Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE PP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano HB-TX505, QR, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • Obręcze: CUBE SD20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.1

CUBE AIM RACE 2020

2 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30074

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.