CUBE AIM SL ALLROAD

CUBE AIM SL ALLROAD

Dostępne warianty:

Kolor:
Czarny/Srebrny Zielony
Rozmiar ramy:
14" / koło 27,5" 16" / koło 27,5" 17" / koło 29" 18" / koło 27,5" 19" / koło 29" 21" / koło 29" 23" / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Osiągi i praktyczność nie muszą się wzajemnie wykluczać. Aim SL Allroad posiada wszystkie zalety topowego i niedrogiego hardtaila - znakomite prowadzenie, 9-biegową przerzutkę Shimano, wygodny amortyzowany widelec - oraz dodaliśmy błotniki, bagażnik, nóżkę CUBE oraz zintegrowany system oświetlenia. Udoskonalone, dyskretnie umieszczone punkty mocowań dla bagażnika i błotników pozwalają na zamontowanie niezbędnych w miejskiej dżungli akcesoriów przy jednoczesnym zachowaniu schludnego wyglądu. Wygodny i łatwo regulowany widelec, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe oraz światła zasilane dynamem sprawiają, że jest to rower, który podoła każdemu wyzwaniu — zarówno na szosie, jak i w terenie. Dzięki naszemu systemowi Size Split dobierzesz idealny dla siebie rozmiar ramy i kół.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM RL Disc, 100mm, Remote Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 / 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano DH-3D37, Hub Dynamo, QR
  • Piasta tył: Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • Obręcze: CUBE ZX20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.25

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-M4000, Downswing, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M592, 9-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SL-M2000, Rapidfire-Plus
  • Korby: Shimano FC-MT100, 40x30x22T, 175mm
  • Suport:
  • Łańcuch: Shimano CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG400, 12-36T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE No.10 Semi-Integrated
  • Siodło: CUBE Active 1.1
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE PP MTB

CUBE AIM SL ALLROAD

Special Price 2 719,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 479,85 zł Poprzednio 3 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9093

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.