CUBE ANALOG 2019

CUBE ANALOG 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Biały/Czarny Czarny/Zielony Pomarańczowy/Czerwony
Rozmiar ramy:
14" / koło 27,5" 16" / koło 27,5" 17" / koło 29" 18" / koło 27,5" 19" / koło 29" 21" / koło 29" 23" / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Połknąłeś bakcyla kolarstwa górskiego? W takim znajdziesz wdzięcznego partnera w Analogu. Wysokiej jakości aluminiowa rama, pewne prowadzenie oraz osprzęt, na którym możesz polegać to idealny zestaw do zabaw na ścieżkach. Wszystko jedno czy będzie to krótka przejażdżka czy dłuższa trasa górska. Bez wzgledu na to czy wybierzesz wersję z kołami 27,5 czy 29 cali możesz mieć pewność, że będzie świetnie pasował dzięki naszemu systemowi Size Split. Każda wersja zapewnia ergonomiczne dopasowanie gwarantujące responsywność i wygodę i to w świetnym stosunku ceny do jakości. Napęd Shimanio 3x9 z tylną przerzutką XT, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe oraz niezawodny amortyzowany widelec RockShox to wszystko, czego ci trzeba do eksploracji terenu na tyle, na ile pozwala twoja ciekawość.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: RockShox XC 30 TK Coil, 100mm, Remote Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-M4000, Downswing, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano XT RD-M772, Shadow, 9-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SL-M2000, Rapidfire-Plus
  • Korby: Shimano FC-M2000, 40x30x22T, 175mm
  • Suport:
  • Łańcuch: Shimano CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG400, 12-36T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: FSA No.10, Semi-Integrated
  • Siodło: CUBE Active 1.1
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: -

CUBE ANALOG 2019

Special Price 2 479,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 619,80 zł Poprzednio 3 099,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

8632

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.