Kup ten rower 5% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

CUBE ATTAIN 2020

CUBE ATTAIN 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Gdy wzywa cię otwarta szosa, potrzebujesz roweru, który łączy komfort i tempo z łatwym prowadzeniem. Attain to nasze niedrogie wprowadzenie do świata jazdy szosowej i urok prostej, nieskażonej prędkości napędzanej ludzkimi mięśniami. Połączyliśmy sprawdzoną technologię i wieloletnie doświadczenie w projektowaniu aluminiowych rowerów szosowych ze starannie dobranymi, niezawodnymi komponentami, dzięki czemu możesz skoncentrować się na przyjemności z jazdy. Szybko zmieniające się, gładko hamujące się komponenty Claris 2x8 i przyczepne opony Continental zapewniają, że jesteś gotowy na każdą drogę. Funkcje, takie jak wąskie wsporniki siodełka o owalnym przekroju - które pomagają poprawić komfort na złych nawierzchniach - oraz zwężająca się rura czołowa - zwiększająca precyzję kierowania - są typowe dla dbałości o szczegóły, która charakteryzuje wszystkie ramy CUBE. A nasza geometria Road Comfort została zaprojektowana tak, aby przejeżdżanie kolejnych kilometrów było tak wygodne i łatwe, jak to możliwe, pozwalając na dalszą i dłuższą jazdę. Gdzie cię zabierze twój Attain?

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: CUBE CSL Race, Full Carbon, 1 1/8"-1 1/4" Tapered
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Claris FD-R2000-BM, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano Claris RD-R2000-GS, 8-Speed
  • Hamulce przód: Shimano Claris BR-R2000
  • Hamulec tył: Shimano Claris BR-R2000
  • Dźwignia hamulca: Shimano Claris ST-R2000
  • Manetki: Shimano Claris ST-R2000
  • Korby: Shimano Claris FC-R2000, 50x34T, BB-RS500, 165mm (47cm), 170mm (50/53/56cm), 175mm (58/60/62cm)
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC Z7
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG31, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Compact Race Bar
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: FSA Z-t, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Integrated 1 1/4"
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite
  • Chwyty:
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód:
  • Piasta tył:
  • Obręcze:
  • Opony: Conti Ultra Sport 2, 25-622

CUBE ATTAIN 2020

3 499,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30102

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.