Kup ten rower 5% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

CUBE ATTAIN PRO 2020

CUBE ATTAIN PRO 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Komfort, żywe prowadzenie i pewność bezpiecznego, mocnego hamowania w każdych warunkach pogodowych - to obietnica naszego stonowanego, niedrogiego i wszechstronnego Attain Pro. Od sterowanych linką hamulców tarczowych Tektro po przekładnię 2x9 Shimano Sora, czerpie inspirację z modeli wyścigowych używanych przez profesjonalistów, ale dodaje dawkę prawdziwego komfortu i praktyczności. A to ważne, ponieważ oznacza to, że nie musisz być zawodnikiem, aby uzyskać z niego jak najwięcej. Rama została zaprojektowana tak, aby łączyć komfort i tempo, wykorzystując takie cechy, jak osie 12 mm i zwężana rura czołowa dla sztywności, a smukłe wsporniki siodełka dla większego komfortu jazdy na nierównych powierzchniach. Wszystko to łączy nasza geometria Road Comfort, która robi dokładnie to, co jest napisane, abyś mógł szczęśliwie spędzać kolejne kilometry tak długo, jak chcesz. Rezultatem tej skrupulatnej dbałości o szczegóły jest rower, który sprawi, że każda przejażdżka będzie przyjemnością, niezależnie od tego, czy jest to krótszy przejazd treningowy, czy dłuższa weekendowa trasa z towarzyszami jazdy. To wszystko, czego potrzebujesz, aby maksymalnie wykorzystać czas jazdy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: CUBE CSL Race Disc, Full Carbon, 1 1/8" - 1 1/4" Tapered, Flat Mount, 12x100mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Sora FD-R3000-BM, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano Sora RD-R3000, 9-Speed
  • Hamulce przód: TRP Spyre MD-C610C, Flat Mount (160/160)
  • Hamulec tył: TRP Spyre MD-C610C, Flat Mount (160/160)
  • Dźwignia hamulca: Shimano Sora ST-R3000
  • Manetki: Shimano Sora ST-R3000
  • Korby: Shimano Sora FC-R3000, 9-Speed, 50x34T, 165mm (47cm), 170mm (50/53/56cm), 175mm (58/60/62cm)
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC X9
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: Cube Compact Race Bar
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: FSA Z-t, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Integrated 1 1/4"
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite
  • Chwyty:
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód:
  • Piasta tył:
  • Obręcze:
  • Opony: Conti Ultra Sport 2, 28-622

CUBE ATTAIN PRO 2020

4 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30111

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.