Kup ten rower 5% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

CUBE ATTAIN RACE 2020

CUBE ATTAIN RACE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Prędkość bywa uzależniająca - tym bardziej, gdy osiąga się ją własnymi siłami. Attain Race ma wszystkie cechy szybkiego roweru szosowego - zwinne prowadzenie, wydajne dostarczanie mocy i duży wybór niezawodnych komponentów - z dodatkowym komfortem ramy zaprojektowanej z myślą o dłuższych trasach. Układ Tiagra 2x10 Shimano zapewnia odpowiednie przełożenie dosłownie na wyciągnięcie ręki, a potężne mechaniczne hamulce tarczowe dostarczają spokój ducha dzięki powtarzalnemu, kontrolowanemu hamowaniu w każdych warunkach pogodowych. Nasi inżynierowie starannie dopracowali profil każdej rury, aby uzyskać idealne połączenie efektywnego przenoszenia mocy, intuicyjnego prowadzenia i zaskakującego komfortu, nawet na nierównych drogach. Możesz za to podziękować takim rozwiązaniom, jak wąskie, płaskie podpory siodełka i owalna dolna rura o dużej średnicy. A w pełni karbonowy widelec jeszcze bardziej zwiększa komfort jazdy, jednocześnie zmniejszając masę. Wiemy, że cała cały ten pakiet jest bezpieczny i wytrzymały, ponieważ przebadaliśmy go w naszym własnym laboratorium testowym. Wszystko, co Ci pozostaje, to podjąć decyzję, gdzie pojedziesz następnym razem. Jedź samotnie lub jeźdź z kolegami... dzięki temu rowerowi zawsze będziesz wracał po więcej.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    561
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    579
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: CUBE CSL Race Disc, Full Carbon, 1 1/8" - 1 1/4" Tapered, Flat Mount, 12x100mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tiagra FD-4700, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano Tiagra RD-4700GS, 10-Speed
  • Hamulce przód: TRP Spyre MD-C610C, Flat Mount (160/160)
  • Hamulec tył: TRP Spyre MD-C610C, Flat Mount (160/160)
  • Dźwignia hamulca: Shimano Tiagra ST-4700
  • Manetki: Shimano Tiagra ST-4700
  • Korby: Shimano Tiagra FC-4700, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172.5mm (56/58cm), 175mm (60/62cm)
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG500, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Compact Race Bar
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: FSA Z-t, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Integrated 1 1/4"
  • Siodło: Natural Fit Nuance Lite
  • Chwyty:
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód:
  • Piasta tył:
  • Obręcze:
  • Opony: Conti Ultra Sport 2, 28-622

CUBE ATTAIN RACE 2020

4 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30113

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.