Kup ten rower 5% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

CUBE CROSS PRO 2020

CUBE CROSS PRO 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Chodzi o to, by rower był inspiracją do przygody. Wytrzymała konstrukcja i wszechstronne wyposażenie Cross Pro oznacza, że nie będziesz musiał zawracać w ślepej uliczce, jeśli dalej jest już tylko polna droga - i czy nie jest to dokładnie to, o co chodzi w tej przygodzie? Lekka konstrukcja Cross Pro, zapożyczone z ram MTB, ma podwójnie cieniowane rury o mniejszej masie, zwężającą się rurę czołową do precyzyjnego sterowania i wewnętrznie poprowadzone okablowanie, zapewniające długotrwałe, płynne zmiany biegów. Jest również kompatybilny z bagażnikiem RILink, z ukrytymi punktami mocowania wewnątrz tylnych haków - znakomity system, który pozwala na dyskretne zamontowanie pełnych błotników i bagażnika. Łatwo regulowany, amortyzowany pneumatycznie widelec RockShox wygładza nierówności, a mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano zawsze zapewniają pełnię kontroli. Oczywiście wybraliśmy super niezawodne, łatwe w obsłudze 10-biegowe komponenty Deore do szerokiej gamy ustawień, które poradzą sobie w każdej sytuacji. Scyzoryk szwajcarski pośród rowerów - gotowy na każde wyzwanie, gdziekolwiek się znajdziesz.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: RockShox Paragon Gold Taper, 65mm, Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano XT FD-T8000, Top Swing, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano XT RD-T8000, 10-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • Dźwignia hamulca: Shimano BR-MT200
  • Manetki: Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus
  • Korby: Shimano XT FC-T8000, Hollowtech II, 48x36x26T, 175mm, Integrated BB, Chainguard
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG500, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • Siodło: Natural Fit Sequence+
  • Chwyty: Natural Fit All Terrain
  • Pedały: CUBE PP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano Alivio HB-M4050
  • Piasta tył: Shimano FH-M4050
  • Obręcze: CUBE EX21, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • Opony: Schwalbe Smart Sam, Performance Kevlar, 47-622

CUBE CROSS PRO 2020

4 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30156

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.