CUBE NATURE 2020

CUBE NATURE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Delikatny wiatr w twarzy, kusząca droga i duch przygody - wolność na dwóch kołach. Nature jest idealnym wprowadzeniem do świata eksploracji i możliwości. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz roweru do poruszania się po mieście, czy weekendowe wyprawy, jest to narzędzie które się sprawdzi. Zbudowany z myślą o komforcie i niezawodności, z uwagą na detale, której można oczekiwać od CUBE w cenie, która może Cię zaskoczyć. Na przykład rama ma podwójnie cieniowane rury - technologia, która usuwa materiał tam, gdzie nie jest potrzebny, aby zaoszczędzić na wadze bez poświęcania wytrzymałości. Wewnętrznie poprowadzone kable zapewniają płynną i precyzyjną zmianę biegów przy absolutnie minimalnym serwisowaniu. Amortyzowany widelec Suntour pomaga wygładzić wyboiste drogi, a pełny zakres 24 biegów Shimano oznacza, że zawsze będziesz w stanie znaleźć odpowiednie ustawienie. Zainstalowaliśmy nawet mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, zapewniające niezawodne hamowanie w każdych warunkach pogodowych. Ten rower przeszedł nasze niezwykle rygorystyczne wewnętrzne testy bezpieczeństwa - dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twój Nature dowiezie Cię na miejsce w dobrym stylu i pełnym bezpieczeństwie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX, 63mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TX800, Topswing, 31.8mm Clamp
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M360, 8-Speed
  • Hamulce przód: Tektro HD-M275, Hydr. Disc Brake, (160/160)
  • Hamulec tył: Tektro HD-M275, Hydr. Disc Brake, (160/160)
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano SL-M315, Rapidfire Plus
  • Korby: Shimano FC-TX801, 48x38x28T, BB-UN100, 170mm, Chainguard
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC Z72
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200, 12-32T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH863, Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Venec Lite
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE PP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: CUBE K68F Alloy Light
  • Piasta tył: CUBE K68R Alloy Light
  • Obręcze: CUBE ZX20, 32H, Disc
  • Opony: CUBE IMPAC Streetpac, 42-622

CUBE NATURE 2020

Special Price 1 869,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 329,85 zł Poprzednio 2 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30164

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.