CUBE NATURE EXC LADY 2020

CUBE NATURE EXC LADY 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Nature EXC jest przeznaczony dla rowerzystów, którzy lubią eksplorować poza utartymi szlakami. Daliśmy naszemu zespołowi projektowemu zadanie zbudowania sportowego, niezawodnego roweru o dobrze wyważonym prowadzeniu, doskonałym wyposażeniu i najlepszym możliwym bezpieczeństwie. Można śmiało powiedzieć, że wykonali to zadanie w 100%. Dzięki wysokiej jakości, lekkiej aluminiowej ramie, amortyzowanemu widelcowi Suntour z blokadą i przekładni Shimano 3x10, jest to rower, który po prostu wyróżnia się. Schludne akcenty, takie jak podwójnie cieniowane rury - które oszczędzają wagę bez poświęcania wytrzymałości - i wewnętrzne prowadzenie kabli - dla czystszego wyglądu i bardziej niezawodnej zmiany biegów - są typowe dla dbałości o szczegóły, którą nasz zespół projektowy zachwyca w każdym modelu. Chwytliwe opony i potężne hydrauliczne hamulce tarczowe dają moc i pewność, że możesz kontrolować prędkość w każdych warunkach pogodowych, a cały rower przetrwał reżim testowania CUBE w naszym wewnętrznym laboratorium, więc możesz być pewien, że to jeden najbezpieczniejszych dostępnych rowerów. Niezależnie od tego, czy używasz go do ćwiczeń i zabawy, czy jako konia roboczego, aby nadążyć za intensywnym trybem życia, Nature EXC zapewni Ci komfort i styl.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX HLO, 63mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Deore FD-T6000, Top-Swing, 31.8mm
  • Przerzutka tył: Shimano XT RD-T8000, 10-Speed
  • Hamulce przód: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Hamulec tył: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • Dźwignia hamulca: Shimano BR-MT200
  • Manetki: Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus
  • Korby: Shimano FC-T521, 48x36x26T, Octalink, BB-ES300, 175mm, Chainguard
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG500, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH863, Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Sequence
  • Chwyty: Natural Fit All Terrain
  • Pedały: CUBE PP MTB

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano HB-TX505, QR, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • Obręcze: CUBE ZX20, 32H, Disc
  • Opony: Schwalbe Land Cruiser, Active, 47x622

CUBE NATURE EXC LADY 2020

Special Price 2 719,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 479,85 zł Poprzednio 3 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30180

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.