Kup ten rower 5% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

CUBE TOURING LADY 2020

CUBE TOURING LADY 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Gdy wzywa cię otwarta droga, potrzebujesz roweru, który jest wygodny, wszechstronny, bezpieczny i przyjemny w prowadzeniu. CUBE Touring spełnia wszystkie wymagania, łącząc lekką aluminiową ramę ze wszystkimi funkcjami, których potrzebujesz, aby cieszyć się jazdą na rowerze. A ponieważ jest on dostępny w trzech różnych konfiguracjach ramy - Easy Entry, Trapeze i klasycznej męskiej - każdy znajdzie coś dla siebie. Nasza geometria Efficient Comfort zapewnia wygodę i pełną kontrolę, nawet podczas najdłuższych przejażdżek, i możesz mieć pewność, że nasze własne laboratorium testowe zweryfikowało wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo ramy i wszystkich komponentów. Wykończenia, takie jak wewnętrznie poprowadzone kable i bardzo schludne punkty mocowania bagażnika i błotników, pokazują dbałość o szczegóły, którą wkładamy w każdą ramę CUBE. Szybko zmieniające się biegi Shimano, łatwe w użyciu hamulce szczękowe i podnoszący komfort amortyzowany widelec dodają uroku, a pełna gama niezbędnych akcesoriów oznacza, że Twój CUBE Touring jest gotowy na każdą podróż. Pozostaje tylko pytanie, gdzie zabierze Cię jutro?

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Cube
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX, 63mm; EE: 50mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-M310, Topswing, 31.8mm
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M310, 8-Speed
  • Hamulce przód: V-Brake
  • Hamulec tył: V-Brake
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano ST-TX800
  • Korby: Shimano FC-TX801, 48x38x28T, BB-UN100, 175mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC Z72
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG200, 12-32T

Komponenty

  • Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 680mm; EE: CUBE Comfort Shape Bar
  • Mostek: HL Adjustable, 31.8mm
  • Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
  • Stery: CUBE FPH863, Semi-Integrated
  • Siodło: Natural Fit Sequence Comfort
  • Chwyty: CUBE Performance Grip
  • Pedały: CUBE PP Trekking

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano DH-C3000, Hub Dynamo, Nut
  • Piasta tył: Shimano FH-TX800, Nut
  • Obręcze: CUBE SX24, 36H, V-Brake
  • Opony: CUBE Impac Streetpac, 42-622

CUBE TOURING LADY 2020

2 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30424

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.