DZWONEK KROSS DING-DONG

DZWONEK KROSS DING-DONG

Dostępne warianty:

Kolor:
BIAŁY / CZARNY POŁYSK CZARNY / BIAŁY POŁYSK RÓŻOWY / CZARNY POŁYSK SREBRNY / NIEBIESKI POŁYSK
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

('Opis: ', 'Niezbędnik każdego rowerzysty. Ten minimalistyczny dzwonek zwiększy bezpieczeństwo informując o Twojej obecności innych użytkowników ruchu. Pasuje do każdej kierownicy. Materiał: aluminium, tworzywo sztuczne Średnica: 40 mm Waga: 17 g Kolor: Czarny, różowy, srebrny, biały')

Dane techniczne

Podstawowe dane

  • Producent: Kross
  • Rozmiar ramy:
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Stan: Nowy
  • Rocznik: 2018/2019
  • Typ Roweru:

DZWONEK KROSS DING-DONG

Special Price 8,79 zł

-12,0%
Oszczędzasz 1,20 zł Poprzednio 9,99 zł

Dostępność: W magazynie Ostatnie sztuki, potwierdź dostępność - Wysyłka 2-4 dni robocze.

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Ostatnie sztuki, potwierdź dostępność - Wysyłka 2-4 dni robocze.

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
11895

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.