EMBASSY NASHVILLE 3B 2019

EMBASSY NASHVILLE 3B 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
Uniwersalny
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Seria dedykowana wszystkim, którzy bardzo dbają o styl, ale nie chcą rezygnować z wygody. Projektując rowery City sięgnęliśmy do korzeni amerykańskich cruiserów i uwzględniając potrzeby współczesnego rowerzysty, osadziliśmy stalową ramę na 28-calowych kołach. W każdym cruiserze serii w standardzie znajduje się 3-biegowy napęd oraz hamulec bębnowy w przedniej piaście. Całość wykończona jest w czterech unikalnych kolorach z dodatkami z polerowanego aluminium. Lubimy, kiedy nasze rowery są funkcjonalne, ale nie tracą oryginalnego charakteru.

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE – NASHVILLE W PIGUŁCE

  •  Kolory: kobaltowy, beżowy, brązowy i stalowy. Opony w kolorze kremowo-czarnym, gripy i siodło w kolorze brązowym, linki do przerzutek i hamulca - białe.
  • Prosta regulacja kąta nachylenia i wysokości, zarówno kierownicy jak i siodełka – możliwośćidealnego dopasowania roweru do siebie
  •  Szersze opony i amortyzowane siodełko – łatwe poruszanie się na każdym podłożu, nie tylko w warunkach miejskich. Bezproblemowe pokonywanie krawężników, nierówności oraz piachu.
  •  Kierownica Moon, szersza od standardowych to gwarancja wyprostowanej i naturalnej postawy podczas jazdy -odciążony kręgosłup,stawy łokciowe i nadgarstki oraz proste plecy.
  •  Najwyższej jakości podzespoły – (m.in. Shimano Nexus, Sturmey Archer) –gwarancja bezawaryjności.
  •  Niezwykle wytrzymały lakier.
  •  Produkt w 100% składany w Polsce.
  •  2-letnia gwarancja.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Embassy
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Kolor: Niebieski
  • Materiał Ramy: Stal
  • Widelec: Stal
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: aluminiowa, Sturmey Archer
  • Piasta tył: Shimano Nexus 3
  • Obręcze: 28”, aluminiowe,polerowane
  • Opony: 28”/2.0

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Nexus 3B
  • Hamulce przód: bębnowy Sturmey Archer
  • Hamulec tył: „coaster” w piaście tylnej
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: -
  • Korby: -
  • Suport: -
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: stalowa, klasyczna miejska
  • Mostek: -
  • Sztyca: -
  • Stery: -
  • Siodło: Embassy: podwójnie sprężynowane z ekologicznego zamszu
  • Chwyty: zamsz ekologiczny
  • Pedały: retro gumowo-metalowe

EMBASSY NASHVILLE 3B 2019

Special Price 1 599,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 399,80 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

9050

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.