GAZELLE MISS GRACE T7 2018

GAZELLE MISS GRACE T7 2018

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Piękny, stylowy i wyjątkowo wygodny rower marki Gazelle. Miss Grace to rower miejski na aluminiowej ramie z pojemną platformą z przodu. Ładowność platformy to aż 10 kg. Wyposażony m.in.: w wyjątkowo wygodne i stylowe siodło Selle Royal Drifter, wygodne chwyty, 7 stopniową przerzutkę Shimano NEXUS, dynamo elektromagnetyczne w przedniej piaście i doskonałe hamulce rolkowe Shimano. To wyjątkowa propozycja dla wyjątkowych rowerzystek.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Gazelle
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: stalowy, nieamortyzowany
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Nexus 7
  • Hamulce przód: Shimano BR-C3000F (rolkowy)
  • Hamulec tył: Shimano BR-IM31R (rolkowy)
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano Nexus 7
  • Korby: Gazelle Lanhang
  • Suport: -
  • Łańcuch: Jednorzędowy
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: Gazelle Shuttle
  • Mostek: Gazelle Shuttle, z przybornikiem, płynnie regulowany
  • Sztyca: -
  • Stery: -
  • Siodło: Selle Royal Drifter
  • Chwyty: Gazelle Aerowing
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano - elektromagnetyczne umieszczone w przedniej piaście dynamo.
  • Piasta tył: Shimano Nexus 7
  • Obręcze: Rodi Vision. 28"
  • Opony: CST Palmbay

GAZELLE MISS GRACE T7 2018

3 629,00 zł

Dostępność: Niedostępny

10990

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.