GAZELLE ORANGE C7+ 2019

GAZELLE ORANGE C7+ 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Orange C7+ to flagowa propozycja Gazelle. Rower został prawie całkowicie zmieniony - zastosowanie nowej ramy po liftingu, nowej osłony łańcucha, lepszego oświetlenia oraz siedmiobiegowej przekładni planetarnej, sprawia że Grenoble staje się jeszcze bardziej komfortowy i nowoczesny. Za poprawę komfortu odpowiada przedni amortyzator oraz wygodne siodło osadzone na amortyzowanej sztycy podsiodłowej. Rower jest bardzo wygodny, jadąc utrzymujemy wyprostowaną sylwetkę za kierownicą. Poprawia to widoczność oraz pozytywnie wpływa na kręgosłup użytkownika. Lampa przednia zasilana jest z dynama w przedniej piaście i posiada funkcję podtrzymania oświetlenia na postoju. Kierownica regulowana bez użycia narzędzi pozwoli na dobranie idealnej pozycji podczas jazdy. Wszystkie te elementy tworzą spójną całość i podnoszę estetykę roweru. Rower został wyposażony w wysokiej jakości przekładnie planetarną Shimano Nexus 7, która pozwoli na dobór odpowiedniego przełożenia podczas jazdy. Przekładnie planetarne charakteryzują się możliwością zmiany przełożeń na postoju. Napęd roweru ukryty jest pod pełną osłoną, co pozwala na utrzymanie łańcucha w czystości oraz zabezpieczy odzież przed zabrudzeniem. Rama damska w modelu Orange charakteryzuje się niskim przekrokiem, co znacznie ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Gazelle
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: aluminium, sprężyna teleskopowa,Amortyzowany z regulacją siły tłumienia
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Nexus 7
  • Hamulce przód: Shimano InterM - hamulec rolkowy
  • Hamulec tył: Shimano InterM - hamulec rolkowy
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: -
  • Korby: Aluminiowe, 38T
  • Suport: -
  • Łańcuch: Jednorzędowy
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: aluminiowy, komfortowy model zakrzywiony
  • Mostek: System Gazelle Switch pozwalający na bezkluczową regulację kierownicy w każdej płaszczyźnie
  • Sztyca: Post Moderne amortyzowana
  • Stery: -
  • Siodło: Selle Royal Herz
  • Chwyty: Ergonimczne Gazelle
  • Pedały: Gazelle Light Edge

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Dynamo w piaście Shimano
  • Piasta tył: Shimano Nexus 7
  • Obręcze: Aluminiowe, wielokomorowe
  • Opony: Continental City Ride 37-622 z paskiem odblaskowym

GAZELLE ORANGE C7+ 2019

Special Price 3 288,65 zł

-15,0%
Oszczędzasz 580,35 zł Poprzednio 3 869,00 zł

Dostępność: Niedostępny

10999

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.