HEAD TRENTON I 2019

HEAD TRENTON I 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
46 cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rowery HEAD Trenton przeznaczone są do jazdy w każdym terenie. Trenton I, nasz najbardziej dostępny model węglowy, nie jest wyjątkiem od reguły z ramą wyciętą pod kątem osiągów, bez negowania komfortu. Wyposażone w widły SR Suntour Raidon XC z systemem zdalnego blokowania Remote Lock, 11-biegową przekładnią SRAM NX, platformą i hydraulicznymi hamulcami tarczowymi Shimano ACERA M396 do kontrolowanego i spokojnego hamowania Ten rower jest gotowy do działania.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Head
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Suntour - Raidon XC RL AIR, travel 100 + Remote lock,QR9
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: HBC Pro 32h QR9/100mm
  • Piasta tył: HBC Pro 32h QR9/135mm
  • Obręcze: Remerx - RRX 32H
  • Opony: Schwalbe - Rocket Ron 2,1''

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Sram - NX 12 speed
  • Hamulce przód: Shimano - MT400, Shimano SMRT56 180/160 rotors
  • Hamulec tył: Shimano - MT400, Shimano SMRT56 180/160 rotors
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Sram - NX Eagle 1x12
  • Korby: Sram - NX Eagle 175mm 34T
  • Suport:
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg: Sram - PG1230 Eagle 11-50T

Komponenty

  • Kierownica: HBC Pro R-Film Flat 720/35mm
  • Mostek: HBC Pro R-Film 70-90/35mm
  • Sztyca: HBC Pro R-Film 350-400/31.6mm
  • Stery: Neco - TPR H373
  • Siodło: Head-VL1481 Cr-Mo
  • Chwyty:
  • Pedały: -

HEAD TRENTON I 2019

Special Price 6 204,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 094,85 zł Poprzednio 7 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8944

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.