Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS AVENUE 90 2019

KELLYS AVENUE 90 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Lekka oraz wytrzymała aluminiowa rama typu monotube dzięki unikalnej obniżonej geometrii ułatwia wsiadanie i zsiadanie niezależnie od stroju.

  • WIDELEC:

    Amortyzowany widelec SR Suntour CR-8V oferuje 50mm płynnego skokuzapewniając doskonały komfort a dzięki optymalnej geometrii także łatwość manewrowania.

  • NAPĘD:

    Prosty w obsłudze, odporny na warunki atmosferyczne i niezwykle trwały napęd oparty jest na uznanej 7-biegowej piaście Shimano Nexus.

  • KOMFORT:

    Kompletne oświetlenie ze zintegrowanym dynamem, błotniki, tylny bagażnik, podpórka boczna a także amortyzowana sztyca siodłaoraz regulowany mostek stanowią pełne miejskie wyposażenie do komfortowego przemierzania metropolii.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Biały
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR CR-8V, 50mm, coil spring (threaded steerer 28.6mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Nexus 7
  • Hamulce przód: APSE Artek V-brake
  • Hamulec tył: SHIMANO coaster brake
  • Dźwignia hamulca: TEKTRO
  • Manetki: SHIMANO Nexus SL-7S20 Revoshift
  • Korby: PROWHEEL (38) - length 170mm
  • Suport: cartridge (118mm)
  • Łańcuch: KMC Z6 (102 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO for internal hub 21T

Komponenty

  • Kierownica: steel RiseBar - diam 25.4mm / width 610mm
  • Mostek: KALLOY - adjustable diam 25.4mm / length 90mm
  • Sztyca: suspension - diam 27.2mm / length 350mm
  • Stery: TH semi-integrated
  • Siodło: SELLE ROYAL Freedom Royalgel
  • Chwyty: KLS Wave ergonomic
  • Pedały: VP NonSlip - plastic

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO Dynamo C3000
  • Piasta tył: SHIMANO Nexus C3000 (36 holes)
  • Obręcze: KLS Draft 622x19 (36 holes / eyelets)
  • Opony: SCHWALBE Citizen - K-Guard 47-622 (28x1.75) ReflectiveLine

KELLYS AVENUE 90 2019

Special Price 2 069,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 229,90 zł Poprzednio 2 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14616

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.