KELLYS PHANATIC 10 28" 2020

KELLYS PHANATIC 10 28" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Lekka i wytrzymała potrójnie cieniowana aluminiowa rama o unikalnej geometrii SCG (Sport Cross Geometry) zapewnia wygodną pozycję za sterami oraz neutralne prowadzenie zarówno na drogach utwardzonych jak i w terenie.

  • WIDELEC:

    Crossowy widelec SR Suntour NEX zapewnia nie tylko wysoki komfort ale także dzięki blokadzie skoku Speed Lockout doskonałą wydajność pedałowania.

  • NAPĘD:

    Napęd Shimano to optymalne i trwałe rozwiązanie zarówno do jazdy leśnymi ścieżkami jak po drogach utwardzonych.

  • KOKPIT:

    Wyprofilowana crossowa kierownica, regulowany mostek oraz komfortowe chwyty gwarantują doskonałe dopasowanie i wygodę nawet podczas najdłuższych wypraw.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX HLO, 63mm, coil / Speed Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Tourney TY710 (31.8mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Acera M3000 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO ST-EF505 / MT200 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO ST-EF505 / MT200 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF505 EZ-fire Plus
  • Manetki: SHIMANO ST-EF505-9 EZ-fire Plus
  • Korby: SR SUNTOUR XCM (48x36x26) - length 170mm (S), 175mm (M - L)
  • Suport: cartridge (113mm)
  • Łańcuch: KMC X9 (114 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-9 (11-34T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Cross RiseBar - diam 31.8mm / rise 25mm / width 640mm (S - M), 660mm (L)
  • Mostek: KLS Cross - adjustable - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 90mm (S), 110mm (M - L)
  • Sztyca: KLS Active - diam 27.2mm / length 350mm
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS Mirage
  • Chwyty: KLS Token 2Density
  • Pedały: NonSlip - alloy

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 622x21 (32 holes / eyelets)
  • Opony: INNOVA 44-622 (700x42C)

KELLYS PHANATIC 10 28" 2020

Special Price 2 251,65 zł

-15,0%
Oszczędzasz 397,35 zł Poprzednio 2 649,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29939

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.