KELLYS HACKER 70 2021

KELLYS HACKER 70 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Wykorzystując bogate doświadczenie w projektowaniu sportowych rowerów górskich, nasi inżynierowie stworzyli linię XC  oferującą najlepsze osiągi. Teraz możesz cieszyć się z precyzyjnych i wydajnych napędów oraz doskonałego prowadzenia bez jakichkolwiek kompromisów i rezygnacji z komfortu czy łatwości manewrowania. Te rowery zostały stworzone właśnie z myślą o Tobie.

KELLYS HACKER 70 2021

L 183-195 CM

M 172-185 CM

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    579
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czerwony
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: ROCK SHOX SID Select+ (29) Boost, 100mm, DebonAir / Charger 2 RL / OneLoc Remote Lockout / Maxle Stealth 15mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO Deore XT (020) M8120 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO Deore XT (020) M8100 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO Deore XT (020) M8100 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO Deore XT (020) BL-M8100
  • Manetki: SHIMANO Deore XT (020) SL-M8100-R Rapidfire Plus I-spec EV
  • Korby: SHIMANO Deore XT (020) M8100-1 Hollowtech II (34T) - length 170mm (S), 175mm (M - L)
  • Suport: SHIMANO Press-Fit BB71-41A
  • Łańcuch: KMC X12-1 (114 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO (020) CS-M7100-12 (10-51T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Ultimate FlatBar - diam 31.8mm / width 680mm (S), 700mm (M), 720mm (L)
  • Mostek: KLS Ultimate - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 7° / length 80mm (S - M), 90mm (L)
  • Sztyca: KLS Ultimate - diam 30.9mm / length 350mm (S), 400mm (M - L)
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: fi´zi:k Antares R7 alloy
  • Chwyty: KLS Crypton
  • Pedały: plastic

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: MAVIC Crossmax 29 (15x110mm / 12x148mm)
  • Piasta tył: MAVIC Crossmax 29 (15x110mm / 12x148mm)
  • Obręcze: MAVIC Crossmax 29 (15x110mm / 12x148mm)
  • Opony: SCHWALBE Racing Ray Performance 57-622 (29x2.25) folding front / SCHWALBE Racing Ralph Performance 57-622 (29x2.25) folding rear

KELLYS HACKER 70 2021

12 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

36635

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.