KELLYS MADMAN 50 2020 27,5"

KELLYS MADMAN 50 2020 27,5"

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Lekka aluminiowa rama Alutec dzięki sportowej geometrii RRC (Race Ready Concept) gwarantuje neutralne prowadzenie oraz wysoką wydajność pedałowania, a także łatwość pokonywania stromych podjazdów i pełną kontrolę na zjazdach.

  • HAMULCE:

    Precyzyjne i wydajne hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro gwarantują wysoką skuteczność hamowania i łatwość kontroli prędkości w każdych warunkach.

  • NAPĘD:

    Wytrzymały i niezawodny napęd oparty na komponentach Shimano z tylną przerzutką  Altus zapewnia szeroki zakres biegów dla każdych warunków terenowych.

  • WIDELEC:

    Widelec SR Suntour XCT oferuje 100 mm płynnego skoku dla najlepszego komfortu i kontroli w terenie, a dzięki blokadzie Speed Lockout ułatwia podjeżdżanie.

        

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT HLO, 27.5" , 100mm, coil spring / Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Tourney TY700 (31.8mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Altus M370 (direct mount)
  • Hamulce przód: TEKTRO Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: TEKTRO Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: TEKTRO
  • Manetki: SHIMANO SL-M310 Rapidfire Plus
  • Korby: SR SUNTOUR XCC (42x32x22) - length 170mm (XS - M)
  • Suport: cartridge (122mm)
  • Łańcuch: KMC Z8 (108 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-8 (12-32)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / width 620mm (XS), 660mm (S), 680mm (M)
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 75mm (XS - M)
  • Sztyca: KLS Active - diam 27.2mm / length 350mm (XS - S), 400mm (M)
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS DriveLine
  • Chwyty: KLS Advancer 2Density
  • Pedały: KLS alloy

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: KLS Firework Disc (32 holes)
  • Piasta tył: KLS Firework Disc (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 584x19 32 holes
  • Opony: IMPAC Ridgepac 54-584 (27.5x2.10)

KELLYS MADMAN 50 2020 27,5"

Special Price 1 699,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 299,85 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

28584

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.