Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS MADMAN 10 NEON ORANGE 26 2019

KELLYS MADMAN 10 NEON ORANGE 26 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • FRAME:

    Lightweight Alutec aluminium alloy frame with Race Ready Concept geometry for best all-round mountain abilities with high pedalling efficiency, neutral handling and comfortable riding position.

  • BRAKES:

    User-friendly and low-maintenance Apse Artek V-brake system provide precision and power every rider needs.

  • DRIVETRAIN:

    Durable and convenientShimano drivetrain promises relaxed climbing and high-speed descending.

  • FORK:

    Suntour XCE fork with 80 mm of travel promises full control and comfortin every terrain.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Pomarańczowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCE (26), 80mm, coil spring
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TZ30 (diam 31.8mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO TY500 (direct mount)
  • Hamulce przód: APSE Artek V-brake
  • Hamulec tył: APSE Artek V-brake
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF41-7 EZ-fire Plus
  • Manetki: SHIMANO ST-EF41-7 EZ-fire Plus
  • Korby: PROWHEEL (42x34x24) - length 170mm
  • Suport: cartridge (120mm)
  • Łańcuch: KMC Z7 (108 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-7 (12-32)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / width 600mm (XXS) / 620mm (XS), 660mm (S)
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 75mm (XXS - S)
  • Sztyca: KLS Active - diam 27.2mm / length 350mm (XXS - S)
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS DriveLine
  • Chwyty: KLS Advancer
  • Pedały: plastic

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: alloy
  • Piasta tył: Shimano TY500 (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 559x19 32 holes
  • Opony: IMPAC Ridgepac 54-559 (26x2.10)

KELLYS MADMAN 10 NEON ORANGE 26 2019

1 549,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14559

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.