KELLYS PHANATIC 30 BLACK 2019

KELLYS PHANATIC 30 BLACK 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

  • RAMA:

    Lekka i wytrzymała potrójnie cieniowana aluminiowa rama o unikalnej geometrii SCG (Sport Cross Geometry) zapewnia wygodną pozycję za sterami oraz neutralne prowadzenie zarówno na drogach utwardzonych jak i w terenie.

  • HAMULCE:

    Skuteczne i precyzyjne hydrauliczne hamulce Shimano z tarczami o średnicy 160 mm pozwalają na niezwykle łatwą kontrolę prędkości w każdych warunkach.

  • NAPĘD:

    Wytrzymały napęd oparty na komponentach Shimano Acera/Alivio jest precyzyjny, praktycznie bezobsługowy i oferuje szeroki zakres przełożeń dla każdych warunków terenowych.

  • WIDELEC:

    Crossowy widelec SR Suntour NVXzapewnia nie tylko wysoki komfort ale także dzięki blokadzie skoku Speed Lockout doskonałą wydajność pedałowania.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR NVX HLO, 75mm, coil / Speed Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Acera T3000 (31.8mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Alivio M4000 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO M315 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO M315 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-M315
  • Manetki: SHIMANO Alivio SL-M4000 Rapidfire Plus
  • Korby: SR SUNTOUR XCR6 (48x36x26) - length 170mm (17"), 175mm (19" - 21")
  • Suport: cartridge (113mm)
  • Łańcuch: KMC X9 (114 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG300-9 (11-34)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Cross RiseBar - diam 25.4mm / width 620mm (17" - 19"), 640mm (21")
  • Mostek: KLS Cross - adjustable - diam 28.6mm / bar bore 25.4mm / length 90mm (17"), 110mm (19" - 21")
  • Sztyca: KLS Active - diam 27.2mm / length 350mm
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS Mirage
  • Chwyty: KLS Token 2Density
  • Pedały: VP NonSlip - alloy

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft 622x19 (32 holes / eyelets)
  • Opony: SCHWALBE XC Comp - Puncture Protection 40-622 (700x38C) ReflectiveLine

KELLYS PHANATIC 30 BLACK 2019

Special Price 2 379,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 419,85 zł Poprzednio 2 799,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14553

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.