Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS PHYSIO 30 28" 2020

KELLYS PHYSIO 30 28" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Lekka, potrójnie cieniowana aluminiowa rama gwarantuje wysoką wydajność pedałowania oraz trwałość w najtrudniejszych miejskich warunkach.

  • OPONY:

    Opony  SCHWALBE Spicer 35-622 (700x35C) ReflectiveLine to niskie opory toczenia, doskonała przyczepność w każdych warunkach oraz bezpieczeństwo

  • NAPĘD:

    Trwały i niezwykle prosty w obsłudze, a przy tym lekki napęd Shimano gwarantuje wydajny transfer mocy oraz błyskawiczną zmianę przełożeń.

  • WIDELEC:

    Połączenie aerodynamicznego aluminiowego widelca oraz wąskich 28-calowych opon gwarantuje błyskawiczną reakcję w zakrętach i niewielkie opory toczenia na każdej miejskiej nawierzchni.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Array

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SELEDYNOWY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Aluminium alloy (1.5 tapered steerer)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Altus M371 (34.9mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Acera M3000 (direct mount)
  • Hamulce przód: TEKTRO V-brake
  • Hamulec tył: TEKTRO V-brake
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO Alivio BL-T4010
  • Manetki: SHIMANO Altus SL-M2010 Rapidfire Plus
  • Korby: SR SUNTOUR XCR6 (48x36x26T) - length 170mm (S), 175mm (M - L)
  • Suport: 1.5 semi-integrated
  • Łańcuch: KMC X9 (110 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-9 (11-34T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / width 660mm
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 75mm (S), 90mm (M), 105mm (L)
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / 350mm (S - M), 400mm (L)
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS SlipStream
  • Chwyty: KLS Token 2Density
  • Pedały: plastic

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO TX500-8 (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO TX500-8 (32 holes)
  • Obręcze: KELLYS Grind 622x17 (32 holes / eyelets)
  • Opony: SCHWALBE Spicer 35-622 (700x35C) ReflectiveLine

KELLYS PHYSIO 30 28" 2020

2 799,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29656

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.