KELLYS DESIRE 50 29" 2020

KELLYS DESIRE 50 29" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Lekka i nowoczesna, potrójnie cieniowana aluminiowa rama o geometrii opracowanej specjalnie dla kobiet dzięki sztywnym osiom oraz najnowszym rozwiązaniom oferuje doskonałe osiągi i łatwość prowadzenia.

  • HAMULCE:

    Wydajne hydrauliczne hamulce Shimano z tarczami o średnicy 160mm pozwalają na kontrolę prędkości z precyzją jakiej oczekuje każdy entuzjasta jazdy w trudnym terenie.

  • NAPĘD:

    Napęd oparty na komponentach Shimano oferuje szeroki zakres oraz precyzyjną zmianę przełożeń w każdych warunkach.

  • WIDELEC:

    Dzięki blokadzie skoku Speed Lockout, sztywnej osi oraz sprężynie powietrznej widelec SR Suntour XCR gwarantuje łatwe pokonywanie wzniesień, płynność jazdy i komfort w każdym terenie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR32 RLR Air (29) Boost, 100mm, air / Remote Speed Lockout / 15Q-Loc thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Deore M6020-D (direct mount)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Deore XT M781 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO M365 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO M365 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-M365
  • Manetki: SHIMANO Deore SL-M6000 Rapidfire Plus
  • Korby: KLS Advanced integrated (36x26T) - length 170mm (S), 175mm (M - L)
  • Suport: SHIMANO BB-MT500
  • Łańcuch: KMC X10 EL (110 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG50-10 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 15mm / width 640mm (S), 660mm (M), 680mm (L)
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 70mm (S), 80mm (M - L)
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm (S - M), 400mm (L)
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: KLS Diversa
  • Chwyty: KLS Token 3Density
  • Pedały: KLS Master

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Obręcze: KLS MadMax Disc 622x18 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Rapid Rob 54-622 (29x2.10)

KELLYS DESIRE 50 29" 2020

Special Price 3 654,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 644,85 zł Poprzednio 4 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29681

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.