KELLYS VANITY 50 27.5" 2020

KELLYS VANITY 50 27.5" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

RAMA:

    Dzięki zoptymalizowanej pod kątem sportowym i wygodnej geometrii ramy zaprojektowanej specjalnie dla kobiety, VANITY jest wygodna i łatwa do kontrolowania w każdych warunkach terenowych.
   

WIDELEC:

    Dzięki funkcji Speed Lockout i 100 mm suwowi widelec SR Suntour XCT obiecuje doskonałą wydajność jazdy pod górę i komfort w każdym terenie.
   

NAPĘD:

    Niezawodny i precyzyjny układ napędowy Shimano z przerzutką tylną Acera i zakresem przełożeń zoptymalizowanym pod kątem MTB obiecuje najlepsze przełożenie w każdych warunkach terenowych.
   

HAMULCE:

    Hydrauliczny hamulec tarczowy Tektro z tarczami 160 mm daje jeźdźcowi pewność sterowania prędkością w każdej sytuacji z łatwością i precyzją.


Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy: L
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT HLO (27.5), 100mm, coil / Speed Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TY700 (34.9mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Acera M360 (direst mount)
  • Hamulce przód: TEKTRO Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: TEKTRO Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: TEKTRO
  • Manetki: SHIMANO SL-M310 Rapidfire Plus
  • Korby: SHIMANO FC-TY501 (42x34x24) - length 170mm (S - M), 175mm (L)
  • Suport: cartridge (122mm)
  • Łańcuch: KMC Z8 (108 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-8 (12-32)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / width 600mm (S), 640mm (M), 660mm (L)
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 80mm (S), 90mm (M), 100mm (L)
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm (M), 400mm (L)
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS Ebony Women
  • Chwyty: KLS Token 2Density
  • Pedały: alloy

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: KLS Firework Disc (32 holes)
  • Piasta tył: KLS Firework Disc (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 584x19 (32 holes)
  • Opony: KLS Attack 54-584 (27.5x2.10)

KELLYS VANITY 50 27.5" 2020

Special Price 1 954,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 344,85 zł Poprzednio 2 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30856

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.