Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS URC 30 28" 2020

KELLYS URC 30 28" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

 RAMA:

    Rama iCAD RC Sport wykonana w całości z włókna węglowego z konstrukcją Power Core zapewnia praktycznie bezstratny transfer mocy, ostre prowadzenie brzytwy i najlepszy stosunek masy do sztywności.  

WIDELEC:

    Zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki karbonowy widelec z karbonowym układem kierowniczym pozwala zaoszczędzić na masie, zapewniając precyzyjne prowadzenie i sztywność.
   

NAPĘD:

    Układ napędowy 2x11 Shimano 105 zapewnia doskonałą wydajność zmiany biegów, niskie koszty utrzymania i najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku.
   

HAMULCE:

    Podwójny hamulec tylny pod dolnym wspornikiem zapewnia najwyższą skuteczność hamowania i redukcję oporu aerodynamicznego.



Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Biały
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: KELLYS Carbon - 1.5 tapered steerer
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO 105 R7000 (braze on)
  • Przerzutka tył: SHIMANO 105 R7000 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO 105 R7000 / 7010-R
  • Hamulec tył: SHIMANO 105 R7000 / 7010-R
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO 105 ST-R7000 Dual Control
  • Manetki: SHIMANO 105 ST-R7000 Dual Control
  • Korby: SHIMANO 105 R7000 Hollowtech II (52x36T) - length 172.5mm (M), 175mm (L)
  • Suport: SHIMANO Press-Fit BB71-41B
  • Łańcuch: KMC X11 EL (108 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-R7000-11 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active Road - diam 31.8mm / width 400m (S), 420mm (M), 440mm (L)
  • Mostek: KLS Active Road - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 90mm (S), 100mm (M), 110mm (L)
  • Sztyca: KLS Active Road - diam 30.9mm / length 300mm (S), 350mm (M), 400mm (L)
  • Stery: FSA 1.5 semi-integrated
  • Siodło: fi'zi:k Antares R7 alloy
  • Chwyty: KLS bar tape
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO 105 R7000 (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO 105 R7000 (32 holes)
  • Obręcze: KELLYS Spark 622x15 (32 holes / eyelets)
  • Opony: SCHWALBE Lugano K-Guard 25-622 (700x25C)

KELLYS URC 30 28" 2020

7 699,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30450

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.