Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS URC 50 28" 2020

KELLYS URC 50 28" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

 RAMA:

    Rama z włókna węglowego iCAD RC Pro z konstrukcją Power Core zapewnia praktycznie bezstratny transfer mocy, ostre prowadzenie brzytwy i najlepszy stosunek wagi do sztywności.
   

HAMULCE:

    Potężne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano RS505 z płaskim montażem i wirnikami 160 mm zapewniają najwyższą skuteczność hamowania.
   

UKŁAD NAPĘDOWY:

    Wyścigowy, sprawdzony układ napędowy 2x11 Shimano 105 jest precyzyjny, lekki i trwały, zapewniając szeroki zakres przełożeń.
    Dzięki przedniej i tylnej osi przelotowej, URC 50 jest precyzyjna, bardzo wydajna i gotowa do jazdy po najtrudniejszych drogach.


Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czerwony
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: KELLYS Carbon - 1.5 tapered steerer
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO 105 R7000 (braze on)
  • Przerzutka tył: SHIMANO 105 R7000 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO RS505 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO RS505 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO 105 ST-RS505 Dual Control
  • Manetki: SHIMANO 105 ST-RS505 Dual Control
  • Korby: SHIMANO 105 R7000 Hollowtech II (52x36T) - length 172.5mm (M), 175mm (L)
  • Suport: SHIMANO Press-Fit BB71-41B
  • Łańcuch: KMC X11 EL (108 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-R7000-11 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: RITCHEY Comp Logic II - diam 31.8mm / width 420mm (M), 440mm (L)
  • Mostek: RITCHEY Comp 4-Axis - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 84° / length 100mm (M), 110mm (L)
  • Sztyca: RITCHEY Pro Logic Zero 1.5 integrated
  • Stery: FSA 1.5 semi-integrated
  • Siodło: fi'zi:k Antares R7 alloy
  • Chwyty: KLS bar tape
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Mr.control 12x100mm front / 12x142mm rear
  • Piasta tył: Mr.control 12x100mm front / 12x142mm rear
  • Obręcze: MAVIC Aksium Disc Center Lock (12x100mm / 12x142mm)
  • Opony: SCHWALBE Durano - RaceGuard 25-622 (700x25C)

KELLYS URC 50 28" 2020

9 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30455

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.