KELLYS URC 70 28" 2020

KELLYS URC 70 28" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

 

  • RAMA:

    Całkowicie karbonowa rama iCAD RC stworzona w koncepcji Power Core zapewnia praktycznie bezstratny transfer mocy, ultra-precyzyjne prowadzenie i jeden z najlepszych wskaźników sztywności do masy.

  • HAMULCE:

    Mocowane w standardzie flat-mount hydrauliczne hamulce Shimano Ultegra z lekkimi 140-milimetrowymi tarczami oferują najwyższą moc, precyzję hamowania dostępną w kolarstwie szosowym.

  • NAPĘD:

    Sprawdzony w peletonie najnowszy napęd 2x11 Shimano Ultegra działa precyzyjnie i szybko, oferując przy tym szeroki zakres przełożeń.

  • SZTYWNE OSIE:

    Dzięki sztywnym osiom z przodu i z  tyłu URC 70 jest super-precyzyjny i wydajny, a także gotowy do pokonywania najbardziej wymagających od roweru i kolarza tras.



Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Niebieski
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: KELLYS Carbon Disc - 1.5 tapered steerer, flat mount disc brake, 12x100mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Ultegra R8000 (braze on)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Ultegra R8000 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO Ultegra R8070 Hydraulic Disc (flat mount)
  • Hamulec tył: SHIMANO Ultegra R8070 Hydraulic Disc (flat mount)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO Ultegra ST-R8020 Dual Control
  • Manetki: SHIMANO Ultegra ST-R8020 Dual Control
  • Korby: SHIMANO Ultegra R8000 Hollowtech II (50x34T) - length 172.5mm (M), 175mm (L)
  • Suport: SHIMANO Press-Fit BB71-41B
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG701-11 (106 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO Ultegra CS-5800-11 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: RITCHEY Comp Logic II - diam 31.8mm / width 420mm (M), 440mm (L)
  • Mostek: RITCHEY WCS C220 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 84° / length 100mm (M), 110mm (L)
  • Sztyca: RITCHEY WCS Carbon 1-Bolt monocoque - diam 30.9mm / length 350mm (M), 400mm (L)
  • Stery: RITCHEY Pro Logic Zero 1.5 integrated
  • Siodło: fi'zi:k Antares R7 alloy
  • Chwyty: fi'zi:k microtex bar tape / gel padding
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Mr.control 12x100mm front / 12x142mm rear
  • Piasta tył: Mr.control 12x100mm front / 12x142mm rear
  • Obręcze: MAVIC Ksyrium UST Disc Center Lock (12x100mm / 12x142mm)
  • Opony: MAVIC Yksion Elite 28-622 (700x28C) folding

KELLYS URC 70 28" 2020

Special Price 11 389,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 2 009,85 zł Poprzednio 13 399,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty
30458

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.