Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS URC 90 28" 2020

KELLYS URC 90 28" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

 

  • RAMA:

    Całkowicie karbonowa rama iCAD RC stworzona w koncepcji Power Core zapewnia praktycznie bezstratny transfer mocy, ultra-precyzyjne prowadzenie i jeden z najlepszych wskaźników sztywności do masy.

  • KOKPIT:

    Kokpit oparty na najwyższej jakości karbonowych komponentach Ritchey WCS gwarantuje najlepsze osiągi, niską wagę a także bezkompromisowy sportowy styl.

  • NAPĘD:

    Niezwykle wydajny napęd 2x11 Shimano Ultegra Di2 to najlepsze osiągi, precyzja i szybkość działania - wszystko sterowane elektronicznie za pojedynczym kliknięciem manetki.

  • KOŁA:

    Lekkie i sztywne koła Mavic Ksyrium wraz z oponami Mavik Ykson Pro stanowią doskonały zestaw zapewniający precyzyjne prowadzenie oraz świetne przyspieszenie

Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: KELLYS Carbon - 1.5 tapered steerer
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Ultegra Di2 R8050 (braze on)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Ultegra Di2 R8050 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO Ultegra R8000 / R8010-R
  • Hamulec tył: SHIMANO Ultegra R8000 / R8010-R
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO Ultegra Di2 ST-R8050 Dual Control
  • Manetki: SHIMANO Ultegra Di2 ST-R8050 Dual Control
  • Korby: SHIMANO Ultegra R8000 Hollowtech II (50x34T) - length 172.5mm (M), 175mm (L)
  • Suport: SHIMANO Press-Fit BB71-41B
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG701-11 (106 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO Ultegra CS-R8000-11 (11-28T)

Komponenty

  • Kierownica: RITCHEY WCS - diam 31.8mm / width 420mm (M), 440mm (L)
  • Mostek: RITCHEY WCS C220 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 84° / length 100mm (M), 110mm (L)
  • Sztyca: RITCHEY WCS Carbon 1-Bolt monocoque - diam 30.9mm / length 350mm (M), 400mm (L)
  • Stery: RITCHEY Pro Logic Zero 1.5 integrated
  • Siodło: fi'zi:k Antares R7 alloy
  • Chwyty: fi'zi:k microtex bar tape / gel padding
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: MAVIC Ksyrium Elite UST
  • Piasta tył: MAVIC Ksyrium Elite UST
  • Obręcze: MAVIC Ksyrium Elite UST
  • Opony: MAVIC Yksion Pro UST 25-622 (700x25C) folding

KELLYS URC 90 28" 2020

15 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty
30461

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.