KELLYS SOOT 30 28" 2020

KELLYS SOOT 30 28" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Wszechtronna terenowa geometria, a także sztywne osie z przodu i z tyłu pozwalają jeździć SOOTem zarówno po drogach utwardzonych jak i bezdrożach. Karbonowy widelec nie tylko pochłania wibracje zwiększając komfort ale jest także lekki i aerodynamiczny.

  • HAMULCE:

    Tarczowe hamulce TRP Spyre gwarantują wysoką skuteczność hamowania i doskonałą modulację, tak niezbędne w trakcie szybkiego pokonywania bezdroży.

  • NAPĘD:

    Komponenty Shimano Claris oferują świetne osiągi  znane z wyższych grup zachowując doskonały stosunek jakości do ceny.

  • KOŁA:

    Szerokie, 17-milimetrowe obręcze z oponami SCHWALBE Smart Sam Performance stanowią uniwersalną mieszankę doskonałą zarówno na asfalt jak i szuter.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Zielony
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: KELLYS Carbon Disc - 1.5 tapered steerer, flat mount disc brake, 12x100mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Claris R2000 (braze on)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Claris R2000 (direct mount)
  • Hamulce przód: TEKTRO Spyre Mechanical Disc
  • Hamulec tył: TEKTRO Spyre Mechanical Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO Claris ST-2000 Dual Control
  • Manetki: SHIMANO Claris ST-R2000 Dual Control
  • Korby: SHIMANO Claris R2000 (50x34T) - length 170mm (S - M), 175mm (L)
  • Suport: SHIMANO BB-RS500
  • Łańcuch: KMC Z8 (110 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG50-8 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: GravelBar - diam 31.8mm / width 400mm (S), 420mm (M), 440mm (L)
  • Mostek: KLS Active Road - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 90mm (S), 100mm (M), 110mm (L)
  • Sztyca: KLS Active Road - diam 30.9mm / length 350mm (S - M), 400mm (L)
  • Stery: FSA 1.5 semi-integrated
  • Siodło: KLS SlipStream cr-mo
  • Chwyty: KLS bar tape
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: NOVATEC Disc (32 holes)
  • Piasta tył: NOVATEC Disc (32 holes)
  • Obręcze: KELLYS Grind Disc 622x17 (32 holes / eyelets)
  • Opony: SCHWALBE Smart Sam Performance 42-622 (700x40C) ADDIX

KELLYS SOOT 30 28" 2020

Special Price 3 399,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 599,85 zł Poprzednio 3 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30419

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.