KELLYS SOOT 50 2019

KELLYS SOOT 50 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • FRAME:

    Off-road optimised and comfortable frame with thru axlesallow to ride SOOT almost everywhere - from paved roads to off-road trails. Carbon fork ensures lighntess and absorbs vibration for even better comfort.

  • BRAKES:

    Hydraulic Shimano 105 disc brakes perfectly complement the drivetrain providing top braking performance and modulationalong with a durability.

  • DRIVETRAIN:

    2x11 Shimano 105 drivetrainwith 11-32 cassette ensures smooth and swift shifting with the versatile gear range.

  • WHEELS:

    17 mm wide rims and 35C Schwalbe Smart Sam tyres combo provides low rolling resistance with lots of comfort and grip.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: KELLYS Carbon Disc - 1.5 tapered steerer, flat mount disc brake, 12x100mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO 105 (19) R7000 (braze on)
  • Przerzutka tył: SHIMANO 105 (19) R7000 (direct mount)
  • Hamulce przód: Shimano RS505 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: Shimano RS505 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-RS505 Dual Control
  • Manetki: SHIMANO ST-RS505 Dual Control
  • Korby: SHIMANO 105 (19) R7000 Hollowtech II (52x36) - length 172.5mm (S - M), 175mm (L)
  • Suport: SHIMANO BB-RS500
  • Łańcuch: SHIMANO HG-601-11 (108 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG700-11 (11-34)

Komponenty

  • Kierownica: GravelBar - diam 31.8mm / width 400m (S), 420mm (M), 440mm (L)
  • Mostek: KLS Active Road - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 90mm (S), 100mm (M), 110mm (L)
  • Sztyca: KLS Active Road - diam 30.9mm / length 300mm (S), 350mm (M), 400mm (L)
  • Stery: FSA 1.5 semi-integrated
  • Siodło: KLS SlipStream cr-mo
  • Chwyty: KELLYS bar tape
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: NOVATEC Disc (32 holes)
  • Piasta tył: NOVATEC Disc (32 holes)
  • Obręcze: KELLYS Grind Disc 622x17 (32 holes / eyelets)
  • Opony: SCHWALBE Smart Sam Performance 42-622 (700x40C) Addix

KELLYS SOOT 50 2019

Special Price 4 759,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 839,85 zł Poprzednio 5 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14522

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.