KELLYS SPIDER 10 CZARNY 29 CALI 2018

KELLYS SPIDER 10 CZARNY 29 CALI 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
L-21" L
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

KELLYS SPIDER CZARNY NA KOŁACH 29 CALI 2018

Firma produkująca rowery na Słowacji jeden z największych graczy w Europie. Dewiza firmy jest doskonałość i precyzja, swoje produkty są w pełni przemyślane począwszy od projektu a skończywszy na sprzedaży. Rowery górskie Kellys to pełne zadowolenie z każdego detalu, klienci w naszym sklepie przekonali się już od wielu lat, klasa tych rowerów to maksimum wytrzymałości- firma Kellys wdrożyła najwyższej jakości program do stworzenia ramy która charakteryzuje się odpornością na przeciążenia na jakie jest poddana podczas ekstremalnej jazdy

Ważna informacja
do tego typu roweru zalecane są akcesoria do dokupienia w naszym sklepie takiego typu jak podpórka rowerowa, błotniki rowerowe, oświetlenie rowerowe, czy też kaski rowerowe.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć:
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Szary/Zielony
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT HLO (29), 100mm, coil / Speed Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: KLS Firework Disc (32 holes)
  • Piasta tył: KLS Firework Disc (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 622x19 (32 holes)
  • Opony: KLS Attack 54-622 (29x2.10)

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TY700 (diam 34.9mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Altus M2000 (direct mount)
  • Hamulce przód: APSE Artek Mechanical Disc
  • Hamulec tył: APSE Artek Mechanical Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF510-8 EZ-fire Plus
  • Manetki: SHIMANO ST-EF510-8 EZ-fire Plus
  • Korby: SR SUNTOUR XCT (42x32x22) - length170mm (S), 175mm (M - L)
  • Suport: cartridge (113mm)
  • Łańcuch: KMC Z7 (112 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-8 (11-32)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / width 680mm (S), 700mm (M), 720mm (L - XL)
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 70mm (S), 100mm (M - L)
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm (S), 400mm (M - L)
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS Sentinel
  • Chwyty: KLS Advancer 2Density
  • Pedały: KLS Master - alloy

KELLYS SPIDER 10 CZARNY 29 CALI 2018

Special Price 1 679,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 419,80 zł Poprzednio 2 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8449

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.