Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS HACKER 90 2020 29"

KELLYS HACKER 90 2020 29"

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Lekka aluminiowa rama Alutec dzięki sportowej geometrii RRC (Race Ready Concept) gwarantuje neutralne prowadzenie oraz wysoką wydajność pedałowania, a także łatwość pokonywania stromych podjazdów i pełną kontrolę na zjazdach.

  • HAMULCE:

    Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano to gwarancja najwyższej skuteczności hamowania i precyzyjnej kontroli w każdych warunkach bez ryzyka przegrzania czy utraty skuteczności.

  • NAPĘD:

    Niezawodny napęd Shimano z szerokim zakresem przełożeń sprawdzi się zarówno w górzystym  terenie jak i podczas szybkiej jazdy utwardzonymi szlakami.

  • WIDELEC:

    Wszechstronny widelec SR Suntour XCR ze sprężyną powietrzną i 100-milimetrowym skokiem gwarantuje komfort i kontrolę w terenie, a dzięki blokadzie Speed Lockout ułatwia pokonywanie stromych podjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Niebieski
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: FOX 32 Float SC Factory (29) Boost, Kashima Coat, 100mm, Float Evol / FIT4 2-Position Remote / 15QR thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM X01 Eagle X-Horizon
  • Hamulce przód: SHIMANO XTR M9100 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO XTR M9100 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO XTR BL-M9100
  • Manetki: SRAM X01 Eagle X-Actuation Trigger
  • Korby: SRAM X01 Eagle DUB X-Sync 2 (34T) - length 170mm (S), 175mm (M - L)
  • Suport: SRAM DUB PressFit
  • Łańcuch: SRAM X01 Eagle (114 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM XG-1295-12 Eagle (10-50T)

Komponenty

  • Kierownica: RITCHEY WCS FlatBar - diam 31.8mm / rise +/-5mm / width 710mm (S), 740mm (M - L)
  • Mostek: RITCHEY WCS C220 84D - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 80mm (S), 90mm (M - L)
  • Sztyca: KS LEV Integra Remote Telescopic - diam 30.9mm / length 392mm, travel 125mm
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: fi'zi:k Antares R7 alloy
  • Chwyty: KLS Silica
  • Pedały: plastic

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: MAVIC Crossmax Elite 29 (15x110mm / 12x148mm)
  • Piasta tył: MAVIC Crossmax Elite 29 (15x110mm / 12x148mm)
  • Obręcze: MAVIC Crossmax Elite 29 (15x110mm / 12x148mm)
  • Opony: SCHWALBE Racing Ray Performance 57-622 (29x2.25) folding front / SCHWALBE Racing Ralph Performance 57-622 (29x2.25) folding rear

KELLYS HACKER 90 2020 29"

17 990,00 zł

Dostępność: Niedostępny

28773

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.