KELLYS SPIDER 90 2020 29"

KELLYS SPIDER 90 2020 29"

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Lekka aluminiowa rama Alutec dzięki sportowej geometrii RRC (Race Ready Concept) gwarantuje neutralne prowadzenie oraz wysoką wydajność pedałowania, a także łatwość pokonywania stromych podjazdów i pełną kontrolę na zjazdach.

  • HAMULCE:

    Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano to gwarancja najwyższej skuteczności hamowania i precyzyjnej kontroli w każdych warunkach bez ryzyka przegrzania czy utraty skuteczności.

  • NAPĘD:

    Niezawodny napęd 2x10 Shimano Deore z szerokim zakresem przełożeń sprawdzi się zarówno w górzystym  terenie jak i podczas szybkiej jazdy utwardzonymi szlakami.

  • WIDELEC:

    Wszechstronny widelec SR Suntour XCR ze sprężyną powietrzną i 100-milimetrowym skokiem gwarantuje komfort i kontrolę w terenie, a dzięki blokadzie Speed Lockout ułatwia pokonywanie stromych podjazdów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR32 LOR Air (29), 100mm, air / Speed Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Deore M618 (34.9mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Deore M610 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200
  • Manetki: SHIMANO Deore SL-M6000 Rapidfire Plus
  • Korby: KLS Active (38x24T) - length 170mm (S), 175mm (M - XL)
  • Suport: cartridge (113mm)
  • Łańcuch: KMC X10 EL (110 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG50-10 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 15mm / width 680mm (S), 700mm (M), 720mm (L - XL)
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 70mm (S - M), 100mm (L - XL)
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm (S - M), 400mm (L - XL)
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS Sentinel 2
  • Chwyty: KLS Advancer 2Density
  • Pedały: KLS Master

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 622x21 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Rapid Rob 57-622 (29x2.25)

KELLYS SPIDER 90 2020 29"

Special Price 2 804,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 494,85 zł Poprzednio 3 299,00 zł

Dostępność: Niedostępny

28734

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.