KELLYS SWAG 30 2021

KELLYS SWAG 30 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Enduro to niezwykle modna kategoria najbardziej wszechstronnych rowerów górskich pozwalających na sprawną wspinaczkę oraz zjazd najbardziej wymagającymi trasami. Odkrywaj nieznane szlaki, wyznaczaj nowe ścieżki, jedź gdzie tylko zechcesz - rower enduro jest wszystkim czego potrzebujesz. Koniec ograniczeń!

KELLYS SWAG 30 2021

L 187-195 CM

M 175-187 CM

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Array

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: ROCK SHOX Yari RC (29) Boost, 170mm, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX Deluxe Select+ RT, DebonAir / Open-Threshold (210x55mm)

Napęd

  • Przerzutka przód: chain guide MOZARTT Piano, ISCG 05
  • Przerzutka tył: SHIMANO SLX M7100 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO Deore (021) M6100 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO Deore (021) M6100 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO Deore (021) BL-M6100
  • Manetki: SHIMANO SLX SL-M7100-IR Rapidfire Plus (I-Spec EV)
  • Korby: SHIMANO Deore (021) MT510-1 (32T) - length 175mm
  • Suport: SHIMANO PressFit BB71-41A
  • Łańcuch: SHIMANO (021) CN-M6100 (114 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO (021) CS-M6100-12 (10-51T)

Komponenty

  • Kierownica: RACE FACE Chester 35 RiseBar - diam 35mm / rise 35mm / width 780mm
  • Mostek: RACE FACE Chester 35 - diam 28.6mm / bar bore 35mm / 0° / length 40mm
  • Sztyca: KS E20-I Remote Telescopic - diam 30.9mm / length 485mm, travel 150mm
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: fi´zi:k Taiga S-alloy rails
  • Chwyty: KLS Poison
  • Pedały: KLS Master

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO Deore (021) MT410-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO Deore (021) MT410-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Obręcze: KLS Valor 3 Disc 622x30 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Hans Dampf Evo SuperTrail 60-622 (29x2.35) Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding front / SCHWALBE Nobby Nic Evo SuperTerrain 60-622 (29x2.35) Tubeless Easy, ADDIX SpeedGrip, folding rear

KELLYS SWAG 30 2021

10 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

36603

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.