KELLYS TAYEN 10 2021

KELLYS TAYEN 10 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Rowery ze wspomaganiem elektrycznym, czyli e-bike’i stanowią zupełnie nowy wymiar kolarstwa. Nie ważne czy jeździsz tylko po szosach, przemieszczasz się po mieście, czy jesteś amatorem jazdy w terenie, będziesz zaskoczony jak szybko i jak daleko możesz dojechać bez nadmiernego wysiłku, ciesząc się jednocześnie niezrównaną przyjemnością jazdy rowerem. Rowery elektryczne przeniosą każdego rowerzystę na zupełnie nowy poziom kolarskich doznań.

KELLYS TAYEN 10 2021

29"

L 180-192 CM

M 174-184 CM

27,5"

S 163-173 CM

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    566
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Podstawowe dane

  • Producent: Kellys
  • Rozmiar ramy:
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Stan: Nowy
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Najczęściej jeżdzę ...: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM32 (29/27,5) Boost, 120mm, coil spring / 15mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO Altus M2000 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200
  • Manetki: SHIMANO Altus SL-M2000 Rapidfire Plus
  • Korby: SAMOX (34) - length 170mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC e9S (118 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG400-9 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / width 700mm
  • Mostek: KLS Alm/En 50 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 45mm
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm
  • Stery: FSA 1.5 semi-integrated
  • Siodło: SELLE ROYAL Vivo
  • Chwyty: KLS Token Lockon 3Density
  • Pedały: plastic

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 / 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 622x21 (32 holes)
  • Opony: MICHELIN Country Race´r 54-622 (29/27,5x2.10)

System

  • Silnik: PANASONIC GX Ultimate, 90Nm, 36V
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: PANASONIC center LCD
  • Bateria: KELLYS Re-Charge Li-ion internal 630Wh / capacity 17.5Ah
  • Napięcie: 36V
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KELLYS TAYEN 10 2021

10 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny Brak w magazynie.

36911

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.