Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS E-CARSON 50 28" 2020

KELLYS E-CARSON 50 28" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  RAMA:

    Rama ze stopu aluminium z kompaktową jednostką napędową Shimano i obniżoną geometrią jednorurową jest lekka i trwała, dzięki czemu możesz wygodnie wsiadać i wysiadać z roweru bez względu na to, jakie masz na sobie ubranie.
   

SILNIK:

    Mocny, wydajny i odporny na warunki atmosferyczne model SHIMANO STEPS E5000 z trzema trybami mocy jest łatwy w sterowaniu dzięki wyświetlaczowi pokładowemu, który pozwala na pokonywanie dużych odległości bez nadmiernego wysiłku, swobodne i wygodne dojazdy do pracy.
   

NATĘD:

    Wydajny, wytrzymały i odporny układ napędowy SHIMANO Alivio zapewnia płynną zmianę biegów i niskie koszty konserwacji.
   

HAMULCE:

    Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano z wirnikami o średnicy 160 mm daje Ci pewność sterowania prędkością w każdej sytuacji z łatwością i precyzją.


Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    567
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX-E25 NLO, 63mm, coil spring
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO Alivio M4000 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200
  • Manetki: SHIMANO Alivio SL-M4000 Rapidfire Plus
  • Korby: SHIMANO FC-E5000 (38T) - length 175mm
  • Suport: SHIMANO STEPS E5000, 36V
  • Łańcuch: KMC X9 (114 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG400-9 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: KALLOY RiseBar - diam 31.8mm / width 640mm
  • Mostek: PROMAX a-head adjustable - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 105mm
  • Sztyca: KALLOY suspension - diam 30.9mm / length 350mm
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: SELLE ROYAL Vivo
  • Chwyty: KLS Wave 2Density ergonomic
  • Pedały: NonSlip - alloy

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO TX505-8 Disc Center Lock (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO TX505-8 Disc Center Lock (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 622x21 (32 holes / eyelets)
  • Opony: IMPAC Streetpac 47-622 (28x1.75) ReflectiveLine

System

  • Silnik: SHIMANO STEPS E5000, 36V
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: SHIMANO SC-E6100
  • Bateria: SHIMANO BT-E8010, 504Wh / capacity 14Ah
  • Napięcie: 36V
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KELLYS E-CARSON 50 28" 2020

8 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 3-5 dni robocze.

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30577

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.