Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS TAYEN 20 29" 2020

KELLYS TAYEN 20 29" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

-LEKKA ALUMINOWA RAMA

-AMORTYZATOR MARKI SR SUNTOUR XCM32 (29) Boost, 120mm ZAPENIAJĄCY GŁADKIE POKONYWANIE PRZESZKÓD

-SPRAWDZONE, TRWAŁE I PRECYZYJNE KOMPONENTY SHIMANO

-NAPĘD ELEKTRYCZNY OPARTY O KOMPONENTY SHIMANO STEPS E7000

-POJEMNA BATERIA SHIMANO Re-Charge Li-ion internal 504Wh / capacity 14Ah ZAPEWNIAJĄCA ENERGIĘ NA DŁUGICH WYCIECZKACH

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    566
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: Różowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM32 (29) Boost, 120mm, coil spring, thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO Deore M610 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT400
  • Manetki: SHIMANO Deore SL-M6000-R Rapidfire Plus
  • Korby: SHIMANO FC-E8000 (34T) - length 170mm
  • Suport: SHIMANO STEPS E7000
  • Łańcuch: KMC e10T (116 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG50-10 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / width 660mm (M), 680mm (L)
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 75mm
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / length 300mm (M), 350mm (L)
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: SELLE ROYAL Vivo
  • Chwyty: KLS Advancer
  • Pedały: plastic

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 622x21 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Rapid Rob 57-622 (29x2.25)

System

  • Silnik: SHIMANO STEPS E7000, 36V
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: SHIMANO SC-E7000
  • Bateria: SHIMANO Re-Charge Li-ion internal 504Wh / capacity 14Ah
  • Napięcie: 36V
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KELLYS TAYEN 20 29" 2020

11 499,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 3-5 dni robocze.

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 3-5 dni robocze.

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30656

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.