KELLYS TYGON 10 29" 2020

KELLYS TYGON 10 29" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

RAMA:


    Wytrzymała rama wykonana ze stopu aluminium, o wzmocnionych osiach przelotowych i zoptymalizowanej geometrii, jest lekka i sztywna, zapewniając efektywne przenoszenie mocy i precyzyjne prowadzenie.
   

SILNIK

    Superkompaktowy, odporny na warunki atmosferyczne i mocny napęd PANASONIC GX Ultimate z trzema trybami mocy zapewniającymi do 250 W mocy jest jednym z najlepszych rozwiązań dla rowerów elektrycznych MTB, który pozwala na łatwe i wygodne przemieszczanie się
  

NAPĘD

    Układ napędowy 1x9 Shimano oferuje szeroki zakres przełożeń dla wszechstronności i wydajności w terenie.
   

HAMULCE:

    Hydrauliczny układ hamulcowy Shimano z tarczami o średnicy 180 mm jest w stanie przejąć kontrolę nad prędkością podczas najbardziej stromych i najdłuższych zjazdów z całą mocą i precyzją, na jakie zasługują wszyscy kolarze MTB.



Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    565
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM32 (29) Boost, 120mm, coil spring, 15mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO Altus M2000 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200
  • Manetki: SHIMANO Altus SL-M2000 Rapidfire Plus
  • Korby: SAMOX (34) - length 170mm
  • Suport: PANASONIC GX Ultimate
  • Łańcuch: KMC X9 (118 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG400-9 (11-36T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / width 660mm (M), 680mm (L - XL)
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 75mm
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / length 300mm (M), 350mm (L - XL)
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: KLS Sentinel 2
  • Chwyty: KLS Advancer
  • Pedały: plastic

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 622x21 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Rapid Rob 57x622 (29x2.25)

System

  • Silnik: PANASONIC GX Ultimate, 90Nm, 36V
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: PANASONIC center LCD
  • Bateria: KELLYS Re-Charge Li-ion internal 504Wh / capacity 14Ah
  • Napięcie: 36V
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KELLYS TYGON 10 29" 2020

Special Price 7 479,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 319,85 zł Poprzednio 8 799,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 2-4 dni robocze.

30758

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.