Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS THORX 50 29" 2020

KELLYS THORX 50 29" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Całkowicie nowy THORX wprowadza nową generację ram z pełną amortyzacją Kellysa do świata kolarstwa górskiego. Zoptymalizowana geometria 29 cali zapewnia szybkie pokonywanie zakrętów, zwinność i mnóstwo zabawy, a większe koła zapewniają dodatkową stabilność.
   

WIDELEC I AMORTYZATOR:

    Sprawdzony przez rowerzystów ROCK SHOX Pike Select+ z technologią DebonAir i 150 mm skoku wraz z amortyzatorem ROCK SHOX Deluxe Ultimate RCT tworzą bezkonkurencyjne kombi trailowe, zapewniające doskonałą przyczepność i całodzienny komfort podczas najdłuższych górskich przygód.
   

THINK LINK:

    THINK LINK to całkowicie niezależne tylne zawieszenie. Zapewnia brak negatywnego wpływu układu napędowego i hamulców, brak odbicia od pedału i stałą geometrię tylnego trójkąta bez absolutnie żadnego rozrostu łańcucha.
   

NAPĘD:

    Układ napędowy 1x12 SHIMANO Deore XT z kasetą 10-51 zapewnia niezawodność i precyzję. Każdy podjazd i każdy zjazd ma tutaj swój własny bieg.


Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Pełne zawieszenie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Zielony
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: ROCK SHOX Pike Select+ (29) Boost, 150mm, DebonAir / Charger 2 RC / Maxle Stealth 15mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX Deluxe Ultimate RCT, DebonAir / Rapid Recovery / Open-Pedal-Lock (210x55mm)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO Deore XT (020) M8120 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO Deore XT (020) M8100 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO Deore XT (020) M8100 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO Deore XT (20) BL-M8100
  • Manetki: SHIMANO SLX (020) SL-M7100-IR Rapidfire Plus (I-Spec EV)
  • Korby: SHIMANO Deore XT (020) M8100-1 Hollowtech II (34T) - length 170mm (S), 175mm (M - L)
  • Suport: SHIMANO Press-Fit BB71-41A
  • Łańcuch: SHIMANO CN-M7100-12 (114 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-M7100-12 (10-51T)

Komponenty

  • Kierownica: RACE FACE Ride RiseBar - diam 35mm / rise 20mm / width 760mm
  • Mostek: RACE FACE Ride - diam 28.6mm / bar bore 35mm / 6° / length 50mm
  • Sztyca: KS E20-I Remote Telescopic - diam 30.9mm / length 485mm, travel 150mm
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: KLS Styx
  • Chwyty: KLS Poison
  • Pedały: KLS Master

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO SLX (020) M7110-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO SLX (020) M7110-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Obręcze: KLS Valor 2 Disc 622x27 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Hans Dampf Performance 60-622 (29x2.35) Tubeless Ready, ADDIX, folding front / SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29x2.35) ADDIX, folding rear

KELLYS THORX 50 29" 2020

12 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30320

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.